به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۳۸۴۰۱۶

حوادث اخیر، ساده و سطحی بود!

حوادث اخیر، ساده و سطحی بود!
گروه سیاسی: روزنامه جوان تاکید کرد که راهبرد اصلی اصلاح‌طلبان حضور نرم در قدرت است و مدعی شد اعتراضات اخیر ساده و سطحی بود.
به نوشته جوان، به نظر می‌رسد راهبرد اصلی اصلاح‌طلبان، حضور نرم در قدرت و تغییر بدون خشونت است فلذا هیچ همراهی و پذیرشی برای رفتار‌های هدایت‌شده از بیرون که پشت آن سعودی، انگلیس و اسرائیل باشد، ندارند، اما سکوت یا دلسوزی یا جانبداری ضمنی از طرف برخی اشخاص خاص خود مثل سخنگوهای‌شان را نیز دریغ نمی‌کنند و آن را در راستای همان بازکردن راه ورود به قدرت و امتیازگیری می‌دانند.
در ادامه این مطلب آمده است: به‌هر حال آشوب اخیر به‌رغم داشتن نقشه حساب‌شده از نوعی سادگی و سطحی‌بودن مزمن نیز رنج می‌برد و نداشتن رهبر و ایدئولوژی به این وضعیت دامن می‌زد.گاهی مردمی که گام در مسیر دشواری گذاشته‌اند با رخداد‌های سخت روزگار آزمایش و آبدیده می‌شوند. این ملت بعد از آشوب پاییزی دیگر آن ملت سابق نیست. حالا دیگر باورهایش به «توان‌خودی» بیشتر و نقشه بیگانه برایش روتر شده است.

 
برچسب ها: اعتراضات

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۹:۵۳
اینکه مردم جامعه چیزی رو طلب میکنند و شما سطحی میدونیش یعنی هنوز درکی از موقعیتی که توش قرار دارید ندارید این موج رفته عقب داره کم کم میاد جلو سفت بچسبید جایی که هستید که با این موج از بین نرید (417262)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها