به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۸۴۳۷۹

تاثیر شکست پرسپولیس روی سه رقیب اصلی

تاثیر شکست پرسپولیس روی سه رقیب اصلی
گروه ورزشی: کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
صادق ورمزیار به ارزیابی اش از عملکرد استقلال در دیدار هفته هفدهم برابر ملوان پرداخت و گفت: استقلال مقابل ملوان از ابتدا کاملا بر بازی مسلط بود. بازیکنان هماهنگ بودند. از خود گذشتگی وجود داشت و همین اتفاقات رمز موفقیت آنها شد تا بتوانند به یک برد پرگل دست پیدا کند.

وی گفت: اگر استقلال ۴ گل زد نباید از بازی خوب ملوان بگذریم. تیمی که دفاعی بازی نکرد و کاملا هجومی بود. اگر چه بازیکنانش کم تجربه بودند اما یک فوتبال زیبا را از خود ارائه کرده هر چند که نتیجه را واگذار کردند.
ورمزیار در خصوص دیدار پنجشنبه آبی پوشان برابر مس کرمان گفت: استقلال با این برد شرایط روحی خوبی پیدا کرد و حالا باید خود را آماده دیدار برابر مس کرمان کند. تیمی که می خواهد از امتیاز میزبانی اش با حضور هواداران استفاده کرده و شگفتی ساز شود.

مدافع سابق استقلال ادامه داد: بنابراین آبی ها نباید دچار غرور شوند و فکر کنند به راحتی این تیم را شکست خواهند داد. آنها باید تمریناتشان تا روز چهارشنبه بر اساس ترکیب مس باشد. برد مقابل ملوان را فراموش کرده و با تمام توان خود را آماده این دیدار حساس کنند.کارشناس فوتبال در مورد شکست پرسپولیس و امیدواری سه تیم بالای جدول گفت: در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می دهد. شکست پرسپولیس برابر فولاد خوزستان که حواشی زیادی هم داشت امیدها را برای سپاهان ، استقلال و گل گهر بیشتر کرد و حالا آنها به دنبال این هستند تا فاصله خود را با صدرجدول کمتر کرده تا بتوانند موقعیت شان را بهبود ببخشند.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف استقلال در فصل نقل و انتقالات خود آبی ها نتوانستند از فرصت به دست آمده استفاده خوبی بکنند. متاسفانه بازیکنی برای استقلال جذب نشد. البته گفته می شود قرار است یک بازیکن بزرگ به جمع آبی پوشان بپیوندد اما تا الان چنین اتفاقی نیفتاده و فکر می کنم ساپینتو باید از همین داشته هایش استفاده کند.

صادق ورمزیار در مورد رفتارهای غیرحرفه ای سیاوش یزدانی هم گفت: او بیشتر از آنکه به استقلال ضربه بزند به خودش ضربه زده است. از یک بازیکنی که مدعی حرفه‌ای بودن بود چنین رفتارهایی عجیب است. استقلال راه خود را ادامه می دهد ولی این یزدانی است که این رفتارهای غیرحرفه ای باعث خواهد شد تا همه نسبت به او ذهنیت بدی پیدا کنند.

وی در پایان و در خصوص انتقاد هواداران از گرانی بلیت و استقبال سرد از بازیها گفت: تماشاگران رکن اصلی فوتبال هستند. بدون آنها فوتبال جذابیتی ندارد. اگر مسئولین واقعا مایل هستند هواداران به ورزشگاه بیایند باید قیمت های بلیت را کاهش دهند . در این شرایط اقتصادی بد که مردم توانایی مالی بالایی ندارند این گرانی بلیت ها هم باعث خواهد شد تا آنها به ورزشگاه نیامده و از تلویزیون بازیها را تماشا کنند و هیچ فرقی بین آن زمانی که تماشاگران اجازه نداشتند به ورزشگاه بیایند با الان وجود ندارد.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها