به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۳۸۶۵۶۳
برای بازگشت گابریل ژسوس هنوز زود است

آرتتا: هیچ چیز غیرعادی در سیتی ندیدم

آرتتا: هیچ چیز غیرعادی در سیتی ندیدم
گروه ورزشی:  آرسنال بعد از کنار رفتن از جام حذفی و شکست مقابل اورتون در لیگ برتر، فردا در یکی از بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر به پیروزی مقابل برنتفورد می‌اندیشد تا از بحرانی که تیم‌های رقیب برایش آرزو می‌کنند، عبور کرده و صدرنشینی مقتدرانه خود را حفظ کند. میکل آرتتا در صحبت‌های امروز خود تأکید کرد که با وجود بازی‌های حساس پیش رو، تمرکز تیمش فقط روی بازی فرداست.
او صحبت‌هایش را با توضیح در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیمش شروع کرده و گفت: "بازیکنانی مقل امیل اسمیت رو، رایس نلسون، گابریل ژسوس در آستانه بازگشت به میادین قرار دارند ولی هنوز به آمادگی کامل برای همراهی تیم دست نیافته‌اند."
سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه مهاجم برزیلی تیمش ژسوس دقیقا چه زمانی آماده حضور در ترکیب توپچی‌ها می شود تاکید کرد: "او در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما هنوز در مراحل اولیه بازگشت به تمرینات است. با این وجود اما تلاش زیادی انجام می‌دهد و خوب کار می‌کند. ما باید به زمان‌بندی‌ها و فرایندهایی که باید در طول دوران مصدومیت طی می‌شود احترام بگذاریم."
آرتتا با ابراز اطمینان نسبت به تمدید قراداد بوکایو ساکا و ویلیام سالیبا گفت: "همان‌طور که با گابریل مارتینلی به توافق رسیدیم با بقیه بازیکنان نیز چنین رفتاری خواهیم داشت. تمدید قرارداد مراحل و کارهایی دارد که گاهی، فرایند آن را طولانی می کند."
1800520
وی در خصوص کورس نفس‌گیر قهرمانی و بازی‌های سخت پیش روی تیمش از جمله تقابل با سیتی گفت: "من کسی هستم که انرژی می‌دهم و از انرژی گرفتن را دوس ندارم. تمرکز فعلی ما در حال حاضر فقط روی بازی با برنتفورد معطوف است."
آرتتا در خصوص عملکرد خوب فولارین بالوگان بازیکن قرضی تیمش در رنس گفت: "از درخشش او در رنس خوشحالم. بالوگان بازیکنی است که ایده بسیار واضحی از آنچه می‌خواهد در حرفه‌اش انجام دهد دارد و خیلی هم شجاع است. قبلا در مورد اینکه او جای خوبی برای رفتن انتخاب کرده، صحبت کرده بودیم."
او همچنین در خصوص اتهامات اخیر علیه سیتی که با واکنش بسیار دیگر باشگاه‌های انگلیسی مواجه شده گفت: "نظر خاصی در این مورد ندارم، زمانی که آن جا حضور داشتیم هیچ چیز غیر عادی ندیدم."
برچسب ها: باشگاه آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها