به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۸۷۸۱۶

مصاحبه‌ای‌که جهانبخش را درفاینورد‌فیکس می‌کند

مصاحبه‌ای‌که جهانبخش را درفاینورد‌فیکس می‌کند
گروه ورزشی:یاران جهانبخش در فاینورد این هفته رقابتی حساس برابر دیگر تیم بالانشین جدول یعنی آلکمار خواهند داشت.به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال فاینورد که از علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی، در ترکیب خود بهره می‌برد، در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ فوتبال هلند، اردیویسه، به مصاف آلکمار خواهد رفت.

فاینورد که در این فصل با نمایشی فراتر از انتظارات در صدر جدول رده بندی لیگ اردیویسه قرار گرفته، در شرایطی به مصاف تیم دوم جدول خواهد رفت که در پنج هفته گذشته برابر آژاکس، پی اس وی و تونته، تیم‌های سوم تا پنجم جدول شکست ناپذیر بوده و حالا امیدوار است با پیروزی برابر آلکمار فاصله اش با این تیم را به پنج امتیاز افزایش دهد.

با این حال آرنه اسلات برای بازی فردا دغدغه بزرگی برای پرکردن جای خالی اورکون کوکچو خواهد داشت و احتمال علیرضا جهانبخش همان بازیکنی است که اسلات می‌تواند روی توانایی‌هایش برای این بازی حساب کند. ستاره ای که با مصاحبه روز چهارشنبه خود در بین هواداران فاینورد به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کرده و پس از دبل برابر پی اس وی و نجات فاینورد از شکست، حالا بیش از هر زمان دیگری به قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش نزدیک شده است.

در حالی که علیرضا هرگز به نیمکت نشینی در فاینورد اعتراضی نکرده، مصاحبه آخرش مورد توجه رسانه‌های هلندی قرار گرفته و رسانه FR12 به عنوان پایگاه هواداری اصلی این باشگاه، به حمایت از ستاره ایرانی پرداخته و او را به عنوان سفیر باشگاه، شایسته بازی در ترکیب اصلی دانسته است.
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها