به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۸۷۹۲۴

اقدام مهم ریکاردو ساپینتو برای کاهش محرومیتش

اقدام مهم ریکاردو ساپینتو برای کاهش محرومیتش
گروه ورزشی: ریکاردو ساپینتو در تمرین امروز به بیژن طاهری مدیر استقلال اعلام کرده برای کاهش محرومیت خود عذرخواهی خواهد کرد.به گزارش ورز سه،  محرومیت ریکاردو ساپینتو توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داغ‌ترین خبر فوتبال ایران طی یکی دو روز گذشته بوده است. ساپینتو به خاطر استفاده از عبارات توهین‌آمیز در مصاحبه خود بعد از پایان بازی با پیکان از سوی کمیته انضباطی با محرومیت ۴ جلسه‌ای و کسر ۱۰ درصد از قراردادش به عنوان جریمه مواجه شده است.
 
نکته قابل توجه حکم صادر شده علیه ساپینتو این است که اگر این سرمربی پرتغالی به صورت رسمی عذرخواهی کند، دو جلسه از محرومیت ۴ جلسه‌ای‌اش تعلیق خواهد شد.ساپینتو که بامداد امروز به تهران برگشت، از طریق بیژن طاهری مدیر تیم استقلال متوجه محرومیت و حکم کمیته انضباطی شد. او وقتی فهمید که در صورت عذرخواهی دو جلسه از محرومیت سنگینش تعلیق خواهد شد، به مدیر تیم استقلال اعلام کرده که مشکلی با عذرخواهی رسمی ندارد.کمیته انضباطی البته در حکم خود آورده بود که عذرخواهی ساپینتو باید به طور رسمی در رسانه رسمی باشگاه استقلال باشد و حالا به نظر می‌رسد طی ساعات آینده این اتفاق بیفتد.

ساپینتو فعلا در خفا و در محل تمرین اعلام کرده با اینکه منظوری در استفاده از واژه‌هایی نظیر «حیوان» و «جنگل» نداشته، اما مشکلی برای عذرخواهی رسمی در راستای کاهش محرومیتش ندارد. به نظر می‌رسد این اتفاق در رسانه رسمی باشگاه استقلال هم رخ بدهد و شاهد تعلیق دو جلسه محرومیت این مربی از سوی کمیته انضباطی باشیم.این در شرایطی است که بخش حقوقی باشگاه استقلال به طور رسمی پیگیر محرومیت ساپینتو شده است. مسئولان استقلال امیدوارند تا بتوانند با اعتراض به کمیته استیناف جریمه نقدی این مربی پرتغالی را کاهش بدهند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها