به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۳۸۸۵۰۱

بهروز عطایی فاتح دور رفت پلی‌آف والیبال شد

بهروز عطایی فاتح دور رفت پلی‌آف والیبال شد
گروه ورزشی: تیم لبنیات هراز آمل مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال را با برد آغاز کرد.به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله‌ پلی‌آف از ساعت ۱۵ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند.این دیدار که سه ست (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱) ادامه داشت با پیروزی لبنیات هراز آمل به پایان رسید تا این تیم یک گام به نیمه نیمه نهایی والیبال نزدیک شد.

ست اول این دیدار پایاپای پیش رفت. آمل با سرویس‌های خوب و فولاد با دفاع بهتر کار را برای هم سخت کرده بودند اما در نهایت شاگردان بهروز عطایی در آمل ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.در ست دوم آمل کنترل بازی را در دست داشت و با سرویس‌های خوب و عملکرد مجتبی میرازجانپور در روی تور از حریف خود پیش افتاد. در مقابل فولاد سرویس‌های خوبی نزد و در دفاع از حملات آمل عملکرد ضعیفی داشت و ست را ۲۵ بر ۲۰ واگذار کرد.

ست سوم هم با رقابت نزدیک دو تیم همراه بود اما آمل در امتیاز ۲۲ از حریف خود پیشی گرفت و ۲۵ بر ۲۱ ست را به نفع خود تمام کرد.مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم لبنیات هراز آمل با کسب ۱۸ پوئن، عنوان امتیاز آورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم فولاد سیرجان نیز سلیم چپرلی با کسب ۱۴ امتیاز، بهترین بازیکن بود.دیدار دور برگشت مسابقه این دو تیم چهارشنبه، سوم اسفند برگزار می‌شود. برنده دو بازی از سه بازی، به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها