به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۳۸۸۶۲۴
الساندرو کاستاکورتا:

ناپولی در حال حاضر از سیتی هم قوی‌تر است

ناپولی در حال حاضر از سیتی هم قوی‌تر است
گروه ورزشی: الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان، سابقه قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد. او که این روزها به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند به ستایش از یکی از نمایندگان این روزهای فوتبال کشورش در لیگ قهرمانان، ناپولی، پرداخته و می‌گوید این تیم می‌تواند امسال جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
ناپولی در حال حاضر صدرنشین بلامنازع سری آ است و با اختلاف 15 امتیاز با تیم دوم جدول در رتبه اول ایستاده است. شاگردان اسپالتی فوتبالی زیبا و تهاجمی بازی می‌کنند و درخشش آنها در این فصل باعث شده یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال اروپا شناخته شوند.
1802794
این ناپولی تا کجا می‌تواند پیش برود؟
من خیلی صریح می‌گویم که ناپولی، چه از نظر روحی و چه از نظر فوتبالی، در حال حاضر قوی‌ترین تیم اروپاست. ناپولی خصوصیتی دارد که دیگر تیم‌ها نتوانسته‌اند به آن برسند: هماهنگی در فاز دفاعی و تهاجمی. این شاهکاری است که لوچانو اسپالتی خلق کرده. او به همه درس مربی‌گری داد و از همه مربیان بزرگ اروپا جلوتر است.
الساندرو، اغراق نمی‌کنی؟
این را همه می‌دانیم که چمپیونزلیگ با لیگ‌های داخلی تفاوت دارد و برخی تیم‌ها با اینکه در لیگ‌های ملی‌شان شرایط خوبی ندارد، ولی شرایط خاص لیگ قهرمانان باعث می‌شود بازیکنانشان با انگیزه خاص ظاهر شوند و متفاوت نتیجه بگیرند. ولی من این را صریح می‌گویم که ناپولی در حال حاضر از منچسترسیتی هم قوی‌تر است.
1798626
برچسب ها: ناپولي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها