به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۸۹۳۵۰

حسین فرکی به فدراسیون فوتبال برنامه داد

حسین فرکی به فدراسیون فوتبال برنامه داد
گروه ورزشی: برنامه سرمربی سابق تیم پیکان که در تیم ملی هم سال های سال به عنوان دستیار سابقه حضور دارد تا پایان جام ملت های آسیا است و قرار است در نشست هیات رئیسه که روز سه شنبه در تهران برگزار می شود، مورد بررسی قرار گیرد.
از بین 7 گزینه داخلی ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار از هدایت تیم ملی به صورت رسمی انصراف داد و طبیعتا برنامه کاری او در اختیار اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار نخواهد گرفت. تیم ملی علاوه بر گزینه داخلی چند گزینه خارجی هم دارد و در نهایت باید منتظر ماند و دید که از بین گزینه های مطرح شده کدامیک هدایت تیم ملی را برعهده خواهند گرفت. در بین گزینه های خارجی هم تازه ترین گزینه ای که برای هدایت تیم ملی مطرح شده، سانچس اسپانیایی است. مربی ای که کار در فوتبال قطر را از مجموعه اسپایر شروع کرد و در  ادامه به تیم ملی قطر رسید و با  این تیم بر سکوی نخست آسیا ایستاد.
قرار است از همه گزینه های داخلی برای هدایت تیم ملی برنامه گرفته شود و در نشست هیات رئیسه در روز سه شنبه بررسی شود. هم چنین بر اساس برنامه تدوین شده از سوی فدراسیون فوتبال تمرینات  تیم ملی روز 28 اسفند آغاز می شود. تیم ملی در روزهای دوم یا سوم فروردین و هم چنین هفتم فروردین به ترتیب با تیم های روسیه و عراق در استادیوم آزادی تهران بازی دوستانه انجام می دهد.
برچسب ها: تیم ملی ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها