به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۸۹۴۷۱

نگرانی یونایتدها: کاش رشفورد به فینال جام اتحادیه برسد

نگرانی یونایتدها: کاش رشفورد به فینال جام اتحادیه برسد
گروه ورزشی: مارکوس رشفورد در فصل جاری نمایش‌های درخشانی داشته و زیر نظر اریک تن‌هاخ احیا شده است. او به خصوص از زمان پایان جام جهانی فوق‌العاده بوده است.
اما رشفورد که بدون شک این فصل از بازیکنان کلیدی یونایتد است در دیدار برگشت تیمش مقابل بارسلونا در لیگ اروپا با مصدومیت مواجه شد و در اواخر مسابقه زمین را ترک کرد تا مک‌تامینی به جای او وارد میدان شود.
1805684
هواداران یونایتد که می‌دانستند تیم‌شان روز یکشنبه باید در فینال جام اتحادیه به مصاف نیوکسل برود و اولین فرصت عالی این فصل برای فتح جام را در مقابل دارد، از مصدوم شدن ستاره این روزهایشان بسیار نگران و ناراحت هستند.
اریک تن‌هاخ در مواجهه به سوال خبرنگاران دربار رشفورد گفت نمی‌تواند درباره حضور او مقابل نیوکسل نظر قطعی بدهد. سرمربی یونایتد به خبرنگاران گفت: "بلافاصله بعد از پایان بازی نمی‌شود درباره مصدومیت‌ها نظر داد. همه چیز به معاینات پزشکی وابسته است. باید صبر کنیم."
منچستریونایتد تنها تیم اروپایی است که همچنان در چهار رقابت مختلف حضور دارد و برای قهرمانی می‌جنگد. آن‌ها در مرحله پنجم جام حذفی هستند، فردا در فینال جام اتحادیه به میدان می‌روند، در لیگ اروپا حضور دارند و یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر به حساب می‌آیند. دیدار فردا مقابل نیوکسل فرصتی است تا شیاطین سرخ به شش سال دور ماندن از جام قهرمانی پایان دهند.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها