به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۸۹۹۳۰

 مردم به دلالان  بیشتر اعتماد دارند تا دولت

 مردم به دلالان  بیشتر اعتماد دارند تا دولت
گروه سیاسی: روزنامه سپاه از افزایش نرخ دلار گلایه و تاکید کرده دولت مسئول کنترل بازار است و اظهارات آنان درباره وضعیت دلار و سکه پذیرفتنی نیست.
به نوشته روزنامه جوان، اظهارات مسئولان دولتی درباره وضعیت دلار و سکه پذیرفتنی نیست و عملکرد کل وزارتخانه‌ها و نهاد‌های اقتصادی دولت نیز به همین‌ترتیب غیرقابل پذیرش است. اگر دشمن خارجی یا دوست نادان داخلی یا هرکس دیگری مسئول بالارفتن قیمت دلار در بازار آزاد است، دولت هم مسئول کنترل آن است. اگر دولت می‌گوید من دلار را برای نیاز‌های مشخص در دو سامانه «نیما» و «مرکز مبادله ارز و طلا» تأمین می‌کنم و دلار خارج از این دو سامانه نباید موضوعیت داشته باشد، اما همچنان مردم ریال خود را می‌دهند و دلار را به هر قیمتی شده می‌خرند، یعنی اعتماد مردم به بازار آزاد و دلالان دلار بیشتر از حرف دولت است و این باید چاره شود.
روزنامه نزدیک به سپاه در ادامه مطلب نوشته است: دولت باید بیشتر و صادقانه با مردم سخن بگوید و باورپذیری تصمیماتی را که می‌گیرد، ارتقا دهد تا افکار عمومی همراهی کند، البته انتظار باورپذیری صحبت‌های فلان سخنگوی فاسد یک وزارتخانه اقتصادی عریض و طویل که پرونده رشوه ۲ میلیارد تومانی‌اش از یکی مسئولان سابق باز است یا روزگاری با رشوه گرفتن برنامه اجرا می‌کرد، خلاف عقلانیت است و باید شر این گونه عارضه‌های عفونی را از دامن دولت پاک کرد.
برچسب ها: نرخ دلار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها