به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۹۰۶۰۹

درد دستان خود را با مراجعه به کلینیک دست درمان کنید

گروه سلامت: دست مهمترین قسمت بالاتنه است. برای انجام کاری باید از دست و انگشتان خود استفاده کنید. بنابراین زمانی که در این مفصل مشکلاتی مانند درد، آرتروز و تنش دارید. انجام کارهای ساده روزمره برای شما سخت خواهد بود.
درد دستان خود را با مراجعه به کلینیک دست درمان کنید
در این صورت باید به دنبال کلینیک دست حرفه ای باشید که بسیار نادر است. اما نگران نباشید؛ زیرا ما بهترین دکتر ارتوپد در تهران را در کلینیک دکتر دست داریم و می توانیم بهترین روش های درمانی را برای رفع مشکلات بیماری ها و ناراحتی ها با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.

چه خدماتی در کلینیک دست ارائه می‌شود؟
درمان خواب رفتن دست; درمان درد دست درمان درد مچ دست درمان آرتریت مچ دست; بیماری تونل کارپ و درمان سندرم دکرون. درمان درد آرنج درمان بی حسی دست و تنها تعدادی از خدمات دکتر است. علاوه بر این خدمات؛ همچنین می توانید برای درمان مشکلاتی که این اندام را تحت تاثیر قرار می دهد از یک متخصص شانه مشاوره بگیرید. در زیر به ارائه خدمات این مرکز تخصصی می پردازیم.



درمان آرتروز دست
نام دیگر آرتروز، ورم مفاصل است. زنان بیشتر از مردان مستعد ابتلا به این بیماری هستند. و شایع ترین علت آن کهولت سن، حرکات تکراری با دست و آسیب به این عضو در اثر ضربه است. البته ژنتیک نیز می تواند عاملی برای ابتلا به آرتروز باشد. پیشگیری از آزمایش پزشک کلینیک فوق تخصصی پس از انجام آزمایشات اولیه برنامه درمانی بیمار را شروع می کند. راه های زیادی برای کاهش علائم این بیماری وجود دارد.

درمان عصب دست
آسیب‌های عصبی دست می‌توانند ناشی از بریدگی، فشار، کشش یا حتی ضربه باشند. وقتی عصبی در بدن آسیب می‌بیند؛ دیگر نمی‌تواند سیگنال‌های عصبی را به‌درستی به مغز منتقل کند. بنابراین ممکن است حس لامسه و دامنه حرکتی اندامی که آسیب دیده است دچار اختلال شود. برخی از آسیب‌های عصبی ممکن است به خودی خود بهبود یابند. اما آسیب‌های شدید نیاز به جراحی دارند. بنابراین اگر احساس می‌کنید دست‌تان دیگر کارایی قبل را ندارد و آسیب‌دیده است؛ برای درمان و عمل عصب دست روی کمک پزشکان متخصص مرکز ما حساب باز کنید.

درمان کیست مچ دست
کیست‌های گانگلیون توده‌های غیرسرطانی هستند؛ که بیشتر در طول تاندون یا مفاصل مچ دست شکل می‌گیرند. البته مچ پا نیز ممکن است به این بیماری مبتلا شود. این کیست‌ها معمولا گرد یا بیضی هستند و با یک مایع ژله‌ای پر شده‌اند.

درمان درد دست
دست شما یکی از شگفت انگیزترین اعضای بدن شماست. سازمان پیچیده دست شامل استخوان‌ها، رباط‌ها، تاندون‌ها، اعصاب، پوست و سایر ساختارهایی است که به بدن شما اجازه می‌دهد تا عملکردهای مختلفی را انجام دهد.

درمان تونل کارپ
سندرم تونل کارپ بیماری است که باعث بی‌حسی، سوزن سوزن شدن و سایر علائم در دست و بازو می‌شود. این سندرم در اثر فشرده شدن عصبی که در تونل کارپال دست وجود دارد ایجاد می‌شود. تونل کارپ یک گذرگاه باریک در قسمت کف دست و مچ است. آناتومی مچ دست، بیماری‌های زمینه‌ای و انجام حرکات تکراری با دست می‌توانند در ایجاد سندرم تونل کارپ نقش داشته باشند. در نهایت اگر دچار درد در دست خود هستید؛ بهتر است این مسئله را جدی بگیرید. برای تشخیص و درمان مشکل، می‌توانید به کلینیک دست مراجعه کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها