به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۳۹۰۶۴۹

معمای جدید رئال: حواس بنزما جای دیگری است!

معمای جدید رئال: حواس بنزما جای دیگری است!
گروه ورزشی: رئال مادرید در تلاش است تا موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کند و با وجود این که اختلاف امتیازش در لالیگا با بارسا زیاد شده اما هنوز امیدش را از دست نداده اما ستاره این تیم در فصل گذشته با افت قابل توجهی روبرو شده است. 
بنزما ستاره بی چون و چرای رئال مادرید در رقابت‌های فصل گذشته بود و نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‎‌های لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کرد اما این روند موفقیت‌آمیز در این فصل ادامه پیدا نکرد. 
این مهاجم فرانسوی در کنار وینیسیوس جونیور موفق شد عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد و حتی توپ طلای 2022 را به خودش اختصاص دهد اما این فصل نتوانسته انتظارات رئال و کارلو آنچلوتی را برآورده کند. 
1804474
نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده که مدیران و سرمربی رئال معتقد هستند که این بازیکن دیگ تمرکز و انگیزه لازم را برای درخشش در ترکیب این تیم ندارد و این موضوع باعث ایجاد سردرگمی بین آنها شده است. 
بسیاری از افراد نزدیک به باشگاه این احساس را دارند که حواس بنزما دیگر به صورت کامل روی درخشش در این تیم نیست و این موضوعی است که به خوبی در تمرینات و بازی‌های رئال مشهود است و باعث شده که کار برای خط حمله این تیم به مراتب نسبت به فصل گذشته دشوارتر شود اما هنوز برای آنها مشخص نیست که دلیل این رفتار چیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها