به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۹۲۰۵۷

ویسی: انتخاب نفت تصمیم سختی بود

ویسی: انتخاب نفت تصمیم سختی بود
گروه ورزشی: سرمربی جدید نفت آبادان درباره شرایط این تیم صحبت کرد.به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی سرمربی نفت آبادان در خصوص حضورش در نفت آبادان اظهار داشت: پیش از این هم پیشنهاد همکاری از نفت آبادان داشتم؛ اما هیچ زمانی این همکاری صورت نگرفت اما به هر حال قسمت شد در این برهه در خدمت این تیم باشم.
 
وی درباره انتخاب نفت گفت: تصمیم بسیار سختی را گرفتم که این مسئولیت را قبول کردم زیرا شرایط دشوار است و کار سختی را قبول کردم . پیشنهادهایی داشتم ولی نفت را پذیرفتم.ویسی در خصوص اینکه نفت کاندیدای سقوط به لیگ یک است تصریح کرد: سال‌ها در عرصه مربیگری فعالیت دارم ولی تاکنون تیمی با من سقوط نکرده است. اگر نفت آبادان در رده‌های سیزدهم یا چهاردهم بود هدایت آن را قبول نمی‌کردم زیرا ممکن بود به رده‌های پایین‌‎تر برود.باید بگویم نزدیک به ۱۲ بازیکن که در این تیم هستند در گذشته با من کار می‌کردند و می‌توانند به من کمک کنند.
 
سرمربی نفت آبادان در خصوص دیدار مقابل ملوان ادامه داد: همه بازیهایمان تا اخر فصل سخت است و من به بازیکنانم گفته‌ام ما از اینجا به بعد در یک تورنمنت بازی داریم که باید هشت بازی انجام دهیم و در جدول بمانیم. تلاش می‌کنیم در بازی خانگی مقابل ملوان بتوانیم به برد برسیم.
برچسب ها: عبدالله ویسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها