به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۳۹۴۵۷۹

پیشنهاد وسوسه‌انگیز به مسی: برای فتح این جام بیا!

پیشنهاد وسوسه‌انگیز به مسی: برای فتح این جام بیا!
گروه ورزشی: در حاشیه تجلیل کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی از اعضای تیم ملی آرژانتین بابت قهرمانی در جام جهانی 2022، الخاندرو دومینگس، رئیس این کنفدراسیون پیشنهادی به لیونل مسی داد که می‌تواند کلکسیون افتخارات این فوق ستاره را به تکمیل‌ترین حالت ممکن برساند. او از لئو خواست تا در لیبرتادورس بازی کند چرا که هنوز این جام را فتح نکرده است.
دومینگس با ستایش مسی گفت: "ما لحظات تاریخی زیادی با لئو تجربه کرده‌ایم. او به من این فرصت را داد که نه تنها مدال بلکه جام به او بدهم. در تمام این مدت وعده‌های تحقق نیافته‌ای هم وجود دارد. قول‌هایی که می‌دهیم مثل بدهی هستند و می‌خواهیم بعضی از آن‌ها را عملی کنیم. 
در یک مقطع او به من گفت که یک چیز در کلکسیون افتخاراتم کم دارم اما جای خالی‌های بیشتری وجود دارد که می‌خواهیم آن را پر کنیم تا مسی با کلکسیون کامل فوتبال خود را به پایان برساند."
1836240
این صحبت‌ها در حالی از سوی دومینگس مطرح شد که آینده باشگاهی لیونل مسی یکی از مهم‌ترین سوژه‌های رسانه‌های اروپایی و آمریکای جنوبی به حساب می‌آید. قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن در انتهای این فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن از 30 ژوئن بازیکن آزاد به حساب می‌آید و می‌تواند با هر باشگاهی آزادانه مذاکره کند.
استقبال بی‌نظیر از لیونل مسی در آرژانتین طی این مدت باعث شده تا او علاقه زیادی برای پایان دادن به فوتبال خود در کشورش داشته باشد. البته بحث بازگشت احتمالی او به بارسلونا نیز مطرح است. لیگ امریکا و لیگ عربستان مقصدهای احتمالی دیگر مسی هستند اما بازگشت به آرژانتین و حضور در یکی از باشگاه‌های این کشور و فتح لیبرتادورس می‌تواند گزینه‌ای غیرمنتظره و پرهیجان برای این فوق ستاره باشد.
1836241
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها