به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۹۵۸۲۷

بهرام‌افشاری در‌یک روز چند‌نفر را به سینما کشاند؟

بهرام‌افشاری در‌یک روز چند‌نفر را به سینما کشاند؟
گروه ورزشی: سینمای ۱۴۰۲ در ادامه خبرسازی‌های خود، روز گذشته پذیرای ۱۵۴ هزار مخاطب بود تا یک رکورد دیگر به جمع دیگر رخدادهای خوشایند آن افزوده شود.روز گذشته؛ سه‌شنبه ۱۵ فروردین‌ماه، سینماها شاهد ازدحام خوبی بودند که به خلق یک رکورد منجر شد. سینماها درحالی میزبان ۱۵۴ هزار نفر بودند که این آمار، پس از رکورد ۱۷۲ هزار نفری روز ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، دومین روز شلوغ پساکرونا را رقم زد.
 
طی روز گذشته، ۲۵۲۳ سانس تعریف شد و گیشه نیز به ۴ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان رسید. از ۱۵۴ هزار نفری که روز گذشته به سینما رفتند، ۱۰۶ هزار نفر، مخاطب کمدی فسیل بودند تا فیلم کریم امینی در ادامه رکوردشکنی‌های خود، با ثبت این تعداد مخاطب، رکورد تعداد مخاطب روزانه یک فیلم در دوره پس از کرونا را که پیشتر با ۷۵ هزار نفر، به نام خود ثبت کرده بود، بهبود ببخشد.

دومین رکورد پساکرونایی سینما 
فسیل تنها طی روز گذشته با تعداد مخاطب ۱۰۵,۶۴۲ نفر، فروش ۲ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومانی ا تجربه کرد تا گیشه این فیلم پس از ۲۰ روز، به ۴۰ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان برسد. این شروع امیدوارکننده سبب شده تا احتمال ۱۰۰ میلیاردی شدن این فیلم، بسیار محتمل به نظر برسد.با تبلیغ دهان‌به‌دهان مردم، شکوه اکران نوروزی، در روزهای پس از تعطیلات نیز ادامه پیدا کرد و قطعا این روند، برای روزهای آینده نیز تداوم خواهد یافت. فیلم غریب محمدحسین لطیفی نیز روز گذشته برای نخستین‌بار طی ۲۰ روز گذشته، به جایگاه دوم فروش رسید. این فیلم موفق شد با جذب ۱۵ هزار و ۴۴۲ هزار نفر، ۴۱۰ میلیون تومان بفروشد.

ملاقات خصوصی نیز روز گذشته با حدود ۸۲۰۰ مخاطب، ۲۳۲ میلیون تومان فروخت و در جایگاه سوم فروش ایستاد.کمدی بخارست با حدود ۸۱۰۰ مخاطب، چهارمین فیلم پرفروش روز گذشته بود که ۲۱۴ میلیون تومان فروخت.

عروس خیابان فرشته با ۸۰۰۰ مخاطب و گیشه ۲۰۷ میلیون تومانی، در رتبه پنجم فروش روزانه ایستاد.همان‌گونه که پیشتر عنوان شد، با تبلیغ دهان‌به‌دهان مردم، شکوه اکران نوروزی، در روزهای پس از تعطیلات نیز ادامه پیدا کرد و قطعا این روند، برای روزهای آینده نیز تداوم خواهد یافت. سربلندی سینمای ایران در اکران نوروزی امسال در کنار امیدواری‌هایی که برای گیشه عیدفطر وجود دارد سبب می‌شود تا دورنمای سینمای ملی برای فصل بهار، روشن بوده تا این سینما با یک افتتاحیه قابل قبول، بتواند قدم در فصل تابستان بگذارد.
مرجع : ایرنا
برچسب ها: بهرام افشاری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها