به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۹۵۸۷۲

کیومرث پوراحمد خود را حلق‌آویز کرد

کیومرث پوراحمد خود را حلق‌آویز کرد
گروه فرهنگی: کیومرث پوراحمد در ۷۴ سالگی از دنیا رفت. طبق تماس با منزل این هنرمند، اعلام شد که جزییات دقیق در اختیار نیست اما این خبر ظاهرا درست است که کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه از دنیا رفته است.
این فیلمساز متولد سال ۱۳۲۸ در نجف آباد استان اصفهان سال گذشته فیلم «پرونده باز است» را ساخت که در جشنواره فجر شرکت داشت.«تیغ و ترمه»، «کفشهایم کایسناو؟»، «۵۰ قدم آخر»، «اتوبوس شب»، «نوک برج»، «گل یخ»، «خواهران غریب»، «بخاطر هانیه» و «بی‌بی چلچله» از فیلم‌های سینمایی این کارگردان هستند. او در تلویزیون هم سریال‌های ماندگار «قصه‌های مجید» و «سرنخ» را ساخته بود.
 
پوراحمد خود را حلق‌آویز کرد
محمدرضا دانایی، مدیر مسئول گروه رسانه‌ای خبرهای فوری در کانال تلگرامی خود نوشت: طبق برخی شنیده‌ها، متأسفانه ‎کیومرث پوراحمد با خودکشی به زندگی خود پایان داد.این کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده ایرانی صبح امروز در شهرک ساحلی انزلی با نوشتن یک نامه هشت صفحه‌ای، با حلق آویز کردن خود، خودکشی کرد!
خبرها حاکیست کارگردان سرشناس سینمای ایران خود را حلق‌آویز کرده است. یکی از آخرین اظهارنظرهای او در اینستاگرام را بخوانید:

۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۰۱:۳۲
البته ک خودکشی شده شک نکنید (426055)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۱۵:۰۷
وقتی عاشقانه فرهنگ وتمدن وباورهای غربی ها را انتخاب میکنی وحرفهای سیاسی آنها را میزنی ومدل سیاسی آنهارا قبول میکنی همانند خودشما بهار نیوز مانند هنرمندان با کلاس مو بور آمریکایی شیک وبافرهنگ خودت رامیکشی (426099)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها