به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۹۸۴۴۲

تازحل؛ خدماتی که حالا آنلاین هم ارائه می‌شود!

گروه کسب و کار: اخیرا تیم مهاجرتی تازحل که دارای سابقه فعالیت چندین ساله در حوزه ویزای بیزینسی است، ارائه خدمات به صورت آنلاین را نیز آغاز کرده است و در این خبر قصد داریم در خصوص جنبه‌های مختلف خدمات قابل ارائه از سوی این تیم مهاجرتی حرفه‌ای با شما صحبت کنیم.
تازحل؛ خدماتی که حالا آنلاین هم ارائه می‌شود!
تازحل چیست؟
تازحل یک تیم مهاجرتی است که تمام تمرکز خود را بر روی امور مهاجرتی از طریق بیزینس قرار داده است. به بیان دیگر، در حالی که عمده شرکت‌ها و موسسات مهاجرتی کشور در حال فعالیت بر روی کلیه روش‌های مهاجرت و اخذ اقامت خارجی هستند، تازحل صرفا برای روی مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای اتحادیه اروپا از طریق ویزای کار، ویزای ثبت شرکت و ویزای کارآفرینی متمرکز بوده است.
تجربه این شرکت به صورت سنتی به بیش از 4 سال می‌رسد و حالا به نظر می‌رسد که قصد دارند خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه کنند. بنابراین از این پس، بدون آنکه نگران دسترسی خود به این تیم مهاجرتی حاذق باشیم می‌توانیم از طریق مراجعه به سایت این مجموعه، فرصت گفتگو با کارشناسان آن را به دست بیاوریم.

خدمات تازحل چیست؟
تازحل بر روی خدمات مهاجرت به اروپا از طریق انواع روش‌های تجاری و بیزینسی متمرکز است. در واقع این تیم مهاجرتی تلاش می‌کنید ضمن هدف قرار دادن کشورهای اروپایی برای مهاجرت شما، راه‌هایی همچون اقامت از طریق ثبت شرکت، اقامت استارتاپی یا کارآفرینی و اقامت از طریق ویزای کار را در دستور کار قرار ‌دهد.
به بیان دیگر، عمده مسیرهایی که توسط کارشناسان حقوقی «تازحل» به منظور اخذ ویزا، اقامت و در نهایت شهروندی شما در نظر گرفته می‌شود به شرح زیر است:
1.    اقامت از طریق ویزای کار؛
2.    اقامت از راه ویزای کارآفرینی یا همان ویزای استارت آپ؛
3.    اقامت با کمک ویزای ثبت شرکت.

آیا می‌توانیم کشور مورد نظر خود را برای مهاجرت، خودمان انتخاب کنیم؟
مهاجرت جنبه‌های مختلفی دارد و باید تمام این جوانب از قبل سنجیده شود. به همین دلیل، امکان اظهار نظر قطعی در این خصوص وجود ندارد. با این وجود شاید بهتر باشد که مستقیما با کارشناسان این مجموعه مهاجرتی تماس بگیرید و جزئیات دقیق‌تر را از خود آن‌ها بپرسید.

چطور می‌توانیم با این مجموعه مهاجرتی تماس بگیریم؟
قبلا که سایت این مجموعه و خدمات آنلاین آن‌ها راه اندازی نشده بود، اولین و بهترین راه ملاقات با این تیم، مراجعه به دفتر کار آن‌ها بود، اما حالا به واسطه راه اندازی وب سایت این مجموعه، به نظر می‌رسد امکان تماس مستقیم و غیر حضوری فراهم شده است. شما می‌توانید به سایت این شرکت به نشانی https://tazohal.com وارد شوید، سپس از منوی سایت، گزینه تماس با ما را انتخاب و در نهایت، با شماره این شرکت تماس حاصل کنید.

علاوه بر این تیم مهاجرتی چه مجموعه‌های دیگری برای مهاجرت وجود دارد؟
همانطور که می‌دانید مهاجرت ایرانیان، سابقه دیرینه دارد. در حال حاضر وب سایت‌های دیگری نیز نسبت به ارائه خدمات مهاجرت اقدام می‌کنند. حتی برخی وکلا نیز به صورت سنتی و غیر آنلاین، خدمات مهاجرت را به متقاضیان خود ارائه می‌دهند و می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت، به اطلاعات هریک از آن‌ها دسترسی داشته باشید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها