به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۳۹۹۲۴۱
نگران آینده دونادونی باشید!

واکنش کنایه‌آمیز یحیی به شایعه جدایی‌اش

واکنش کنایه‌آمیز یحیی به شایعه جدایی‌اش
گروه ورزشی: در شرایطی که یحیی گل‌محمدی تمرکز خود را روی دربی سرنوشت ساز یکشنبه قرار داده، تیتر یکی از رسانه‌های طی روزهای گذشته به ماجرای عجیب جدایی وی از این تیم در پایان فصل و جانشینی دونادونی روی نیمکت پرسپوليس اختصاص داشت که با پرسش در این نشست خبری همراه شد.
سرمربی پرسپوليس با خونسردی خاصی نسبت به این شایعه واکنش نشان داد و در ادامه کنایه‌ای هم متوجه آنها کرد.
گل محمدی با اشاره به این موضوع که طی چند وقت اخیر از تمام توان و تمرکز خود برای موفقیت تیم سود برده و زمان بیشتری را نیز نسبت به گذشته صرف تیم کرده مدعی شد که تا زمانی که بتواند کمکی به باشگاه داشته باشد با توجه به قراردادش در این تیم خواهد ماند و در ادامه نیز کنایه خود را به این شکل مطرح کرده است: سوال من این است که مگر نمی گویند اگر نتیجه بگیرم دونادونی جانشین من می‌شود؟ پس اگر نتیجه بگیرم و بمانم چه می شود؟ تکلیف دونادونی آن زمان چیست؟ دوستان نگران نباشند و من هستم و بهتر‌ است نگران دونادونی باشند و ببینید او جایی هست برود یا نه.
گل محمدی که معمولا در این مواقع پاسخ روشنی به این موضوع نمی‌داد اینبار در حرفه‌ای‌گری خاصی نسبت به موضوع واکنش داشت و پاسخی صریح و البته همراه با تهدید ویژه در قبال شایعات داشت که با استقبال خوب هواداران این تیم نیز همراه شد.
برچسب ها: یحیی گل محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها