به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۰۰۲۶۶

پرسپولیس- ساپینتو و سوتفاهمی به نام رئال مادرید!

پرسپولیس- ساپینتو و سوتفاهمی به نام رئال مادرید!
گروه ورزشی: پس از برد پرسپولیس در شهرآورد پایتخت، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، در مصاحبه بعد از بازی، به سرمربی استقلال بابت استفاده از نام رئال مادرید طعنه زد.
بیرانوند که سرخوش از پیروزی در این مسابقه با روحیه بالا در میکسدزون حاضر شده بود، گفت: "به ساپینتو هم تبریک می‌گویم. او قبل از بازی گفته بود که آماده‌ایم رئال مادرید را هم ببریم. یک کری ریز هم برای سرمربی استقلال می‌خوانم و می‌گویم رئال را دعوت کنند و ببرند."
در آخرین مصاحبه سرپرست پرسپولیس، افشین پیروانی، نیز دوباره چنین موضوعی تکرار شد و کاپیتان اسبق پرسپولیس در توجیه حرکت بیرانوند پس از پایان مسابقه گفت: "من هم شادی علیرضا بیرانوند را تأیید نمی‌کنم اما ببینید قبل از آن چه کُری‌هایی خوانده شد. دوستان پرسپولیس را حریف تمرینی خوانده و اعلام کردند حتی از رئال مادرید هم نمی‌ترسند! وقتی کُری می‌خوانید باید طاقت کُری خواندن رقیب را هم پس از شکست داشته باشید."
این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که ساپینتو هرگز در نشست خبری خود صحتبی از بردن رئال مادرید یا حریف تمرینی خواندن پرسپولیس انجام نداد و مشخص نیست ریشه نسبت دادن این حرف‌ها به سرمربی پرتغالی دقیقا از کجاست.
ساپینتو پیش از دربی، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا ممکن است حساسیت های دربی منجر به این شود که او به کسب نتیجه مساوی فکر کند، گفت: "ما بازی می‌کنیم تا ببریم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم ولی از هیچ حریفی نمی‌ترسیم، حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می‌کنیم تا برنده شویم. "
صحبتی که مشخصا در آن حرفی از بردن رئال مادرید یا حریف تمرینی خواندن پرسپولیس نشده و اتفاقا از احترام به همه رقبا در آن یاد شده است و به نظر می رسد وقت آن رسیده که قبل از آنکه بیش از این کلیدواژه رئال مادرید در صحبت های سرمربی استقلال محل مناقشه شود، طرفین به عبارات دقیق بکار رفته در نشست خبری ساپینتو توجه کنند تا این موضوع به محل مناقشه بیشتر تبدیل نشود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها