به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۰۰۹۴۹
با سوپر گل خولین آلوارز

فولام 1-2 سیتی: تیم پپ صدرنشین شد

فولام 1-2 سیتی: تیم پپ صدرنشین شد
گروه ورزشی: منچسترسیتی که از 31 بازی 73 امتیاز داشت و با دو بازی کمتر پس از آرسنال 75 امتیازی در رده دوم بود، امروز می توانست با پیروزی برابر فولام پس از هفته ها صدرنشین لیگ برتر شود و به این هدف نیز رسید.
سیتی که بازی قبلی خود را برابر آرسنال 4-1 پیروز شده بود، امروز نیز با انگیزه بالا وارد زمین شد و در دقیقه سوم نیز توسط ارلینگ هالند به گل رسید. 
1869133
در دقیقه دوم بازی تیم ریم روی خولین آلوارز خطا کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. هالند یک دقیقه بعد پشت توپ ایستاد و گل شماره 50 فصل خود را به ثمر رساند. هالند حالا در هفته ۳۴ لیگ جزیره به رکورد استثنایی ۳۴ گل زده با پیراهن منچسترسیتی رسیده است و در کنار مهاجمان اسطوره‌ای انگلیس، رکورددار گلزنی شناخته می‌شود.

1869134
1869135
فولام در دقیقه 15 این گل را پاسخ داد و زننده گل هم وینیسیوس بود. ارسال یک توپ بلند برای ویلسون در درون محوطه جریمه سیتی و پاس به عقب او با سر برای وینیسیوس با شوت تماشایی پای چپ او همراه شد تا میزبان به زیبایی گل مساوی را بزند.
1869111
1869102
سیتی که این گل را باور نداشت، سراسر حمله شد و در دقیقه 36 نیز گل دوم را زد. خولین آلوارز پس از دریافت توپ از ریاض محرز، با یک کنترل خوب و دریبل عالی مدافع روبرویش، از بیرون محوطه جریمه با شوتی استثنایی توانست هشتمین گل خود در لیگ برتر را بزند. این گل پانزدهم او در بازی شماره 42 فصل نیز بود.
در دقایق باقیمانده نیمه اول شاهد موقعیت گلزنی خاصی نبودیم و سیتی 1-2 برنده به رختکن رفت.
چهار دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که لنو، گلر فولام، ضربه هالند را به زیبایی مهار کرد و اجازه نداد سیتی بر تعداد گل های خود اضافه کند.
1869162
در دقیقه 59 مصدومیت پریرا باعث شد تا او بازی را ترک کند و کایرنی به جای او در ترکیب فولام قرار گرفت. در دقیقه 66 بازی نوبت به هنرنمایی ادرسون رسید تا دروازه سیتی را نحات داد. او در مصاف تک به تک با وینیسیوس هر طور که بود توپ را در اختیار گرفت و اجازه نداد او دبل کند. 
دو دقیقه بعد برخورد کوردوا-رید و آکانجی در درون محوطه جریمه سیتی را داور پنالتی تشخیص نداد تا اعتراض شدید بازیکنان فولام را موجب شود.
1869168
در دقایق باقیمانده سیتی بیشتر سعی در کنترل بازی داشت و به ندرت شاهد موقعیت گلزنی روی دروازه ها بودیم. فولام برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد ولی زور لازم را نداشت و حتی هشت دقیقه وقت اضافه هم کارساز نبود تا سیتی با برتری 1-2 صدرنشین جدید لیگ برتر شود.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها