به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۰۱۰۹۳

آیا قصد بازسازی نمای ساختمان خود را دارید؟

گروه کسب و کار: چکیده : اگر قصد بازسازی نمای داخلی یا خارجی ساختمان خود را دارید می‌توانید از وب سایت کندونما (candonama.com) دیدن کنید
آیا قصد بازسازی نمای ساختمان خود را دارید؟
اگر قصد بازسازی نمای داخلی یا خارجی ساختمان خود را دارید می‌توانید از وب سایت کندونما  (candonama.com) دیدن کنید. این شرکت از نمای خشک استفاده می‌کند به این معنا که متریالی که برای نما و نصب آن به کار می‌برد، نیازی به تخریب یا تخلیه مکان ندارد و از طرفی مزاحمت صوتی ایجاد نمی‌کند. از طرف دیگر بسیار زیبا، مقاوم و بادوام است؛ به همین خاطر نمای خشک به عنوان یکی از بهترین نماهای امروزی شناخته می‌شود. این نما انواع مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به نمای چوبی، نمای کامپوزیت، نمای بتنی و.. اشاره کرد.
شرکت کندونما تیم اجرایی بسیار توانمندی دارد که در زمینه نظارت، طراحی و اجرای انواع نماها از جمله نماهای مدرن سابقه درخشانی دارند. ایشان با توجه به نتیجه مطلوبی که از هر پروژه می‌گیرند به راحتی می‌توانند رضایت مشتری را به دست آورند. در ادامه به برخی از زمینه‌های کاری ایشان اشاره می‌شود.

فایبر سمنت برد
فایبر سمنت برد یا سمنت برد صفحات سیمانی هستند که از پیش ساخته شده‌اند. این صفحات با استفاده از الیاف طبیعی سلولزی و سیلیس ساخته می‌شوند. بدین ترتیب خواص مکانیکی منحصر به فردی دارند و تقریبا در برابر تمام شرایط اقلیمی مقاوم هستند.
می‌توان از فایبر سمنت برد کندونما به عنوان نمای دیوارهای داخلی یا خارجی و سقف کاذب استفاده کرد. از آن‌جا که این صفحات در هر شرایط آب و هوایی بادوام هستند می‌توان از آن در مناطق مرطوب و مناطقی که شرایط آب و هوایی سختی دارند استفاده کرد. این در حالی است که ظاهر زیبایی دارند و از طرح و نقش زیادی برخوردار هستند.



اجرای نمای کامپوزیت
حتما نام کامپوزیت را شنیده‌اید. این ماده، موارد استفاده زیادی دارد. یکی از آنها استفاده در نمای ساختمان است. امروزه کامپوزیت به عنوان یکی از بهترین متریال برای نمای ساختمان به شمار می‌رود. تصاویری از این نوع نما را می‌توانید در وب سایت کندونما مشاهده کنید. ورق‌های آلومینیومی کامپوزیت مصالح سبک وزنی هستند؛ به طوری که هر مترمربع از آنها تقریبا ۵ کیلوگرم است.
یک ورق آلومینیومی کامپوزیت، شامل ۲ لایه آلومینیوم و ۱ لایه پلاستیک است. منظور از پلاستیک، پلی اتیلن است. آنچه این سه لایه را به هم متصل می‌کند نوعی چسب پلیمری است. ضخامت لایه‌های آلومینیومی با هم برابر و چیزی بین ۳۰ تا ۵۰ میکرون و ضخامت کل ورق تقریبا ۴ میلی‌متر است. معمولا این ورق‌ها در ابعاد ۳.۲ در ۱.۲۵ متر مربع تولید می‌شوند.
لایه پلاستیکی در بین دو لایه آلومینیومی قرار می‌گیرد. پس آنچه روی سطح و پشت نما قرار می‌گیرد لایه آلومینیومی است. لایه‌ای که روی سطح قرار دارد از لحاظ طرح و رنگ می‌تواند متفاوت باشد. رنگ و طرح لایه با توجه به نظر طراح و سلیقه مشتری و نوع کاربری ساختمان مشخص می‌شود. از این نما می‌توان در داخل یا خارج بنا استفاده کرد. بر لایه سطحی از زرین و بر لایه پشتی از رنگ آستر استفاده می‌شود تا جلوه زیباتری داشته باشد.

نمای بتن اکسپوز
بتن اکسپوزی که برای نما استفاده می‌شود در واقع یک سری پنل بتنی است که از پیش ساخته شده است و با توجه به زیبایی ظاهری که دارد برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پنل‌ها سطحی صاف، براق و یکدست دارند. تصاویری از آنها در وب سایت کندونما قابل مشاهده است. صفحات بتنی در کارخانه و طی عملیات خاصی ایجاد می‌شود. نمای بتن اکسپوز مزایای زیر را به همراه دارد:
•    در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابلیت اجرا را دارد.
•    هر طرح و نقشی که مشتری می‌پسندد قابلیت پیاده‌سازی بر سطح بتن را دارد.
•    از طول عمر بالایی برخوردار است.
•    برای استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان مناسب است.
•    با روش اتصال خشک یا با استفاده از ملات‌های چسباننده نصب می‌شود.
•    سرعت اجرای آن تقریبا از دیگر نماها بیشتر است.
•    امکان اجرای آن تقریبا در تمام فصول سال وجود دارد.

نمای چوبی ترموود
امروزه نمای چوبی طرفداران زیادی دارد. این نما یکی از بهترین نماها از لحاظ زیبایی ظاهری است. حال اگر این نما توسط یک شرکت معتبر نصب شود سال‌ها بدون مشکل، سالم و زیبا باقی می‌ماند. از چوب ترموود برای نمای چوبی استفاده می‌شود. منظور از چوب ترموود که با نام چوب ترمو هم شناخته می‌شود چوبی است که به اندازه کافی حرارت دیده و مقاوم شده است. این محصول طی فرآیندی در دمای بالا تولید می‌شود.
نمای ترموود با طبیعت همخوانی دارد و با تماشای آن حس خوبی به انسان دست می‌دهد. این نما بسیار چشم‌نواز است و برای ویلا و ساختمان‌هایی که در دل طبیعت ساخته می‌شود بسیار مناسب است. با این حال شما می‌توانید آن را برای هر بنایی در هر مکانی انتخاب کنید.



شیشه فریم لس دوجداره
همان طور که می‌دانید در هر ساختمانی مقداری متریال شیشه به کار می‌رود. دلیل استفاده از شیشه، روشن شدن فضای داخلی ساختمان با بهره‌گیری از نور خورشید در طول روز و داشتن ظاهری زیبا است. از زمانی که شیشه‌های دوجداره و سه جداره وارد بازار شدند از آنها به عنوان عایق صدا و حرارت هم استفاده می‌شود. وب سایت کندونما نیز از این شیشه‌ها در ابعاد مختلف استفاده می‌کند. از جمله شیشه‌هایی که بیشترین کیفیت و کارایی را دارند می‌توان به شيشه‌های فريم لس اشاره کرد.
اگر در نمای ساختمان از شیشه فریم لس استفاده شود قاب آلومینیومی که از آن به عنوان نگهدارنده شیشه استفاده می‌شود بر روی یک قاب فولادی قرار می‌گیرد. این قاب از پروفیل‌هایی با اندازه‌های مختلف ساخته شده است. در این روش نصب، فاصله بین شیشه‌ها به قدری کم است که قاب فولادی از نمای روبرو دیده نمی‌شود.
چند نمونه از پروژه‌های کندونما
نمای ویلا با سمنت برد طرح چوب - کردان: این پروژه یک نمای کرکره‌ای چوبی بسیار زیبا و جذاب است.



پروژه سمنت برد با طرح اسلیمی: در این پروژه که در شهر اهواز اجرا شده از ورق فایبر سمنت برد در نمای ساختمان استفاده شده است.
پروژه پارک علم و فناوری با سمنت برد: پروژه دیگری که در آن از سمنت برد استفاده شده یک پارک علم و فناوری به مساحت 1۰۰۰۰ متر مربع است.
پروژه نمای ویلا با سمنت برد و بتن اکسپوز: در این پروژه، نمای قدیمی یک ویلا با استفاده از سمنت برد و بتن اکسپوز و شیشه‌های کرتین وال بازسازی شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها