به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۴۰۱۲۶۶

مزایای از بین بردن موهای بدن با لیزر مو

گروه کسب و گار: لیزر مو، روشی علمی و کاربردی برای رفع رویش موهای بدن به صورت تخصصی می‌ باشد که نتیجه این عالی را در بر دارد.
مزایای از بین بردن موهای بدن با لیزر مو
مزایای لیزر مو
 در سال های اخیر با توجه به گسترش شیوه های جدید در زمینه آرایشی، بهداشتی و پزشکی، لیزر مو به محبوب ترین مورد در این زمینه تبدیل شده است. لیزر مو  به طور کلی از بین رفتن موهای زائد صورت و بدن را منجر می‌ شود. از نظر پزشکی،، مزایای لیزر بسیار بالا می‌ باشد. تاخیر در رشد موها یا قطع دائمی رویش آن ها، جزو مزایای مهم لیزر شناخته می‌ شود. با لیزر کردن موی زیر بغل و بیکینی، تعریق به میزان کمتری صورت خواهد گرفت. لذا کاهش تعریق، عدم رشد میکروب را در قسمت های مربوطه منجر می‌ شود که از نظر پزشکی تایید شده است.

مرکز لیزر مو خوب در تهران مرکز پارادایس
واقع در سعادت اباد سرو شرقی
شماره تماس جهت مشاوره یا تعیین وقت
02126654500
 
لیزر مو امروزه مورد استقبال بسیاری از آقایان و بانوان قرار گرفته است، این امر امکان استفاده از لیزر را بدون محدودیت، برای تمامی افراد آشکار می‌ سازد. البته برخی از افراد با داشتن بیماری های زمینه ای و خاص، نمی توانند از لیزر مو بهره بگیرند. در برخی مواقع امکان اعمال آسیب از طریق انجام لیزر، به این دسته از افراد نیز گزارش می‌ شود.
افرادی که به خاطر عدم رویش مو در قسمت های خاصی از بدن خود، لیزر موردنظر را انجام می‌ دهند، باید از نظر بیماری های زمینه ای بررسی شوند. در پیشرفت هایی که در زمینه بررسی مزایای و معایب لیزر برای بدن صورت گرفته است، محدودیت استفاده از این امر برای افراد دارای قند خون و همچنین بیماری تیروئیدی، گزارش شده است. بیماران تیروئیدی، تاثیر آنچنانی از لیزر به جهت تداخل هورمونی موردنظر نخواهند دید.
قیمت و هزینه لیزر مو در تهران


لیزر مو
 
انواع دستگاه خوب برای لیزر
با توجه به استقبال ویژه عموم افراد از انجام لیزر مو، برندهای تولیدی مختلف در سراسر دنیا، اقدام به ارائه انواع دستگاه های بزرگ و کوچک برای انجام لیزر موهای بدن نموده اند. دستگاه های ارائه شده می‌ توانند ضمن داشتن تفاوت در برند تولیدی، از کیفیت و انواع مدل های مختلفی نیز برخوردار باشند.
نتیجه گیری خوب و تضمینی برای کاهش رشد مو و همچنین قطع رویش مو در آینده، بستگی به کیفیت دستگاه‌ لیزر مویی دارد که مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت دستگاه های مزبور، بستگی به طول موج نور لیزر، شدت نور و همچنین متعلقات خاص دستگاه به سبب راحتی استفاده از آن در طول لیزر درمانی دارد.
 
بهترین دستگاه های ارائه شده در زمینه لیزر مو، دارای برندهای آمریکایی می‌ باشند که در انواع خانگی و کلینیکی مورد تولید و عرضه قرار گرفته اند. نوع کلینیکی این محصول، ابعاد بزرگتر و کارایی تخصصی تری را نسبت به نوع خانگی این دستگاه دارد. لذا برای نتیجه گیری بهتر و عالی تر و همچنین برخورداری از مدت زمان کمتر برای لیزر درمانی، حتما از نوع دستگاه مورد استفاده و کارکردهای متعدد آن، اطلاع لازم را داشته باشید.
دستگاه لیزر مو خوب، دارای متعلقات خاص و کاربردی می‌ باشد. داشتن سری های جداگانه و قابل تعویض و امکان تنظیم دستی جهت تابش اشعه های لیزری با توجه به نوع پوست، از اصلی ترین موارد می‌ باشد. همچنین از نورهای درمانی متعدد برای جوان سازی و لایه برداری پوست به واسطه دستگاه های چند منظوره لیزری، استفاده می‌ شود.
مرکز لیزر مو در سعادت اباد
 
دستگاه الکس کندلا ساخت امریکا
 برخی از دستگاه های لیزر مو، با توجه به اینکه توسط برندهای تولیدی معتبر و نام آشنا ارائه شده اند، در ارائه کیفیت لازم برای لیزر درمانی، ناتوان هستند. اما دستگاه الکس کندلا ساخت آلمان با توجه به اینکه به صورت جهانی مورد استفاده قرار می گیرد، میزان رضایت بالاتری را دارا است. این دستگاه صرفا جزو اثربخش ترین دستگاه های لیزر مو می‌ باشد. اعمال اشعه های لیزری با قدرت بالا و موثر، در روند توقیف رویش مو بسیار موثر می‌ باشد. به طور کلی طول موج نور لیزری اعمال شده توسط این محصول، نسبت به سایر دستگاه های لیزر مو، دارای توان چندین برابری است. توان لازم برای سوزاندن فولیکول های مو و قطع رویش آن ها توسط این دستگاه، شهرت جهانی را برای مدل و برند موردنظر به وجود آورده است.
 
استفاده از سری های خنک کننده، لامپ های تعویضی و همچنین امکان اعمال شیوه های بهداشتی در مراحل انجام لیزر، از مزایای این دستگاه می‌ باشد. به طور کلی برخی از دستگاه های لیزر مو، نسبت به سلفون کشی و یا مواد ضدعفونی کننده حساس هستند. لذا امکان ایجاد بیماری های پوستی در نتیجه عدم انجام ضدعفونی کردن دستگاه، احتمال بالایی را خواهد داشت. اما دستگاه الکس کندلا، امکان استفاده از سلفون برای قسمتی از دستگاه که با پوست بدن در ارتباط است را فراهم می آورد. در این روش، اعمال شیوه بهداشتی برای عدم شیوع بیماری های پوستی توسط مراکز لیزر مو امکان پذیر می گردد.
 
مراقبت ها و عوارض احتمالی بعد از لیزر
 لیزر مو، ناشی از تاباندن اشعه نور لیزر به سطح پوست و دریافت آن اشعه توسط ملانین فولیکول مو صورت می گیرد. دریافت نور ساطع شده توسط رنگدانه مو، حرارت موجود در فولیکول مو را افزایش داده و به عبارتی فولیکول مو را می سوزاند. در این صورت رشد مو در ابتدا کاهش و در صورت تکرار جلسات لیزر درمانی، قطع خواهد شد. با این حال نوع پوست و نوع موی افراد می‌ تواند تأثیرپذیری متفاوتی را در نتیجه انجام لیزر داشته باشد.
حرارت بالایی فولیکول مو، قطعا احساس سوزش را برای پوست بعد از لیزر مو به وجود خواهد آورد. این مورد می‌ تواند با توجه به وجود دامنه متغیری از احساس درد در افراد، واکنش های متفاوتی را برای افراد موردنظر به وجود بیاورد. در صورتی که در مرکز انجام لیزر مو، از اشعه نوری لیزر با شدت بالا استفاده می‌ شود، اعمال ژل های خنک کننده برای کاهش احساس درد در افراد، انجام می گیرد. لذا استفاده از دستگاه های مختلف لیزر با سری خنک کننده، مراحل انجام لیزر را بدون درد برای افراد رقم خواهد زد. برخی از پوست هایی که ضخامت نازک تری را دارند، بعد از انجام لیزر، دچار قرمزی و تورم خواهند شد. در این صورت پزشک مذکور برای کاهش عوارض لیزر درمانی، تجویز کرم های استروئیدی را در رأس کار خود قرار خواهد داد.
افراد می توانند برای درمان هرچه سریع تر قرمزی و درد ناشی از سوختگی بعد از لیزر مو، از دوش آب سرد استفاده نمایند. همچنین قرار دادن تکه های یخ درون پارچه نخی، در روی قسمت های متورم پوستی، تورم و درد را به مقدار زیادی کاهش خواهد داد. استفاده از عینک ضد اشعه نیز در طول انجام مراحل لیزر درمانی، امری واجب می‌ باشد.
 
مراکز لیزر مو
 بهترین مرکز لیزر مو چه مزایایی دارد؟
 بهترین مراکز لیزر مو در سطح کشور، باید دارای مجوزهای لازم از سازمان بهداشت و درمان باشند. اعمال مجوز از سوی سازمان مربوطه، اطمینان مراجعه کنندگان از اصل بودن دستگاه های لیزر و همچنین اعمال شرایط بهداشتی لازم در طول لیزر درمانی را به میزان بالایی افزایش می دهد.
توجه داشته باشید پرسنل های به کار گرفته شده برای انجام لیزر مو، از تجربه لازم در این زمینه برخوردار باشند، لذا پزشک مربوطه نیز پیگیری لازم برای نحوه انجام لیزر درمانی را به انجام برساند. توجه به انجام پروتکل های بهداشتی در این مراکز، اعتماد شما را از کیفیت کاری مرکز لیزر مو، افزایش خواهد داد.
 
تعداد جلسات لیزر برای از بین بردن موهای زائد
 افرادی که برای رفع رویش موهای زائد، لیزر کردن مو را انتخاب می کنند، باید توجه ویژه ای به زمان انجام لیزر درمانی در هر جلسه داشته باشند. طبعا قسمت های مختلف بدن، می‌ توانند برای انجام لیزر مو، زمان متغیری را به خود اختصاص دهند. به عبارتی پشت لب می‌ تواند زمان 15 دقیقه ای را برای لیزر اعمال نماید اما لیزر دست و پا، نیاز به زمان بالاتری دارند.
تعداد جلسات لیزر نیز بستگی به میزان سرعت رویش مو در قسمت های مختلف بدن دارد. موی قسمت پشت لب، رویش تندتری را نسبت به موی دست و پا دارد. با این حال استفاده ار جلسات زیاد با فاصله زمانی کوتاه، می‌ تواند نتیجه بخشی بالایی را داشته باشد. لذا تخصیص زمان مناسب برای مراجعات مکرر، توسط پزشک مربوطه با توجه به نوع پوست اعمال می گردد.
در نظر داشته باشید که لیزر مو، تحت تاثیر رنگدانه های پوستی قرار دارد. پوست سفید و بور با رنگدانه روشن تر، نتیجه بهتری را از اعمال لیزر جهت قطع رویش مو خواهد گرفت. اما رنگ پوست تیره و برنزه، با توجه به نزدیک بودن به رنگدانه فولیکول مو، تاثیر متوسطی را از لیزر درمانی دریافت خواهد کرد.
 
مراکز لیزر مو
 مراکز لیزر مو، به صورت تخصصی نیز می توانند مراحل اعمال لیزر موردنظر را به انجام برسانند. برخی از مراکز لیزر، در کنار انجام لیزر درمانی به صورت تخصصی، در ارائه خدمات دیگر از طریق لیزر نظیر جوان سازی، چربی سوزی و... کوشا می‌ باشند. توجه داشته باشید در مرکز موردنظر، خدمات ارائه شده با بررسی های تخصصی توسط پزشک موردنظر در زمینه بیماری های زمینه و نوع پوست صورت می گیرد. بعد از بررسی لازم و دقیق پوست، پیشنهاد انجام لیزر و یا خدمات مشابه، با دستگاه لیزر خاص به همراه شیوه های متفاوتی از لیزر درمانی انجام خواهد گرفت.
شما می توانید با مراجعه به این مرکز، از سابقه کاری پرسنل و پزشکان فعال، اطلاع کسب نمایید. جهت اطلاع از نوع شیوه کاری و نوع رفتار پرسنل، توصیه می‌ شود میزان رضایت مراجعان به این مرکز را مورد توجه و بررسی قرار دهید.
 
برچسب ها: لیزر مو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها