به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۰۲۳۱۷

رونمایی از اولین فعالیت اقتصادی رونالدو در عربستان

رونمایی از اولین فعالیت اقتصادی رونالدو در عربستان
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه النصر، روز گذشته اولین شعبه رستوران های زنجیره ای خود با عنوان TATEL را در منطقه الدرعية ریاض افتتاح کرد. این نخستین پروژه تجاری او از زمان حضور در فوتبال عربستان سعودی است.
رونالدو تصاویری از افتتاح رستوران جدید خود را در اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح آنها نوشت: غرق شدن در تاریخ و خوراک شناسی در TATEL ریاض در الدرعية، با منظره ای خیره کننده از البجیری و مشرف به الطریف.
اکانت رستوران TATEL ریاض با انتشار پستی در اینستاگرام از اولین بازدید کریستیانو رونالدو از شعبه رستوران جدید در الدرعية استقبال کرد و نوشت: داشتن شما به عنوان یک شریک همیشه لذت بخش است! TATEL ریاض ... به زودی.

1872342
رستوران جدید کریستیانو رونالدو در پخت غذاهای معروف اسپانیایی تخصص دارد و یکی از معروف ترین رستوران های اسپانیایی در سراسر جهان محسوب می شود. اولین شعبه آن در عربستان سعودی، در الدرعية ریاض افتتاح شد که در میان گروهی از رستوران های بین المللی الدرعية واقع شده است.
این هفتمین شعبه از رستوران های زنجیره ای رونالدو است. اولین شعبه آن در سال 2014 و در مادرید اسپانیا افتتاح شد. دیگر شعب رستوران های رونالدو در ایبیزا، بورلی هیلز، مکزیک، دوحه و بحرین افتتاح شده اند. این رستوران بجز رونالدو با افراد مشهور دیگری همچون رافائل نادال همکاری می کند.
1872343
1872344
1872345
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها