به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۴۰۳۶۸۳

همکاری مل‌‍ گیبسن ومارک‌ والبرگ در خطر پرواز

همکاری مل‌‍ گیبسن ومارک‌ والبرگ در خطر پرواز
گروه فرهنگی:«خطر پرواز» فیلم تازه‌ای که مل گیبسن در مقام کارگردان جلوی دوربین می‌برد، مارک والبرگ را در نقش اصلی دارد.به گزارش ا صبا، این فیلم که حال و هوایی تعلیقی دارد با نام «خطر پرواز» وارد مرحله تولید می‌شود.

این درام پرتنش اولین فیلم گیبسن در مقام کارگردان بعد از درام جنگی «ستیغ اره برقی» به حساب می‌آید که هشت سال قبل اکران عمومی شد.شرکت مستقل فیلمسازی لاینزگیت تهیه کننده خطر پرواز است و آنرا با هزینه‌ای ۳۰ میلیون دلاری تولید می‌کند.

در داستان فیلم، والبرگ در قالب یک خلبان ماهر پرواز ظاهر می‌شود که ناگهان درگیر یک ماجرای جنایتکارانه می‌شود.قبل از این، گیبسن و والبرگ در درام مذهبی «پدر استو» با یکدیگر همکاری کرده‌اند، که مورد پسند منتقدان و تماشاگران قرار نگرفت.

مدیران لاینزگیت از این که توانسته‌اند دوباره این دو بازیگر جنجالی را در کنار هم قرار دهند، بسیار خشنود هستند.
به گفته جو دراک از مدیران لاینزگیت: «با این دو استعداد بزرگ دنیای سینما و فیلمنامه کاراکتر محوری که داریم، اطمینان دارم حاصل کار چیزی برجسته خواهد بود.»

بحث کارگردانی خطر پرواز توسط گیبسن در شرایطی است که او سال ۲۰۲۱ از احتمال بازگشت پشت دوربین برای کارگردانی قسمت تازه ای از فرانچایز بلاک باستر «اسلحه مرگبار» صحبت کرده بود.در آن زمان، او در رابطه با تولید قسمت پنجم این اکشن ماجراجویانه گفته بود: «ریچارد دانر کارگردان اصلی این مجموعه فیلم، داستان و فیلمنامه بسیار خوبی را تقریبا آماده کار کرده بود. او یک روز به من گفت: بچه گوش کن! اگر روزگاری من زنده نبودم، تو این فیلم را کارگردانی کن. با تعجب به او گفتم ساکت باشد و از این حرفها نزند. اما او درگذشت و من احساس می کنم باید وصیت هنری اشض را انجام دهم. ریچارد این موضوع را به همسر و تهیه کنندگان فیلم هم گفته بود.»

هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری خطر پرواز اعلام نشده است اما به احتمال زیاد، کلید فیلمبرداری آن اواخر فصل تابستان زده خواهد شد.سازندگان این اکشن تعلیقی پرتنش آن را برای نمایش عمومی در بهار یا تابستان سال آینده میلادی آماده خواهند کرد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها