به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۰۳۷۶۹

افشای مصاحبه آتشین مولر با خبرنگار معروف

افشای مصاحبه آتشین مولر با خبرنگار معروف
گروه ورزشی:توماس مولر و کریستین فالک، خبرنگار مطرح بیلد دیروز مصاحبه عجیبی پس از دیدار با شالکه داشتند.به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش نشریه بیلد آلمان در گزارشی مدعی شد که احتمال جدایی توماس مولر از بایرن مونیخ وجود دارد. موضوعی که بعد از بازی دیروز بایرن برابر شالکه منجر به رد و بدل شدن کلمات آتشین بین او و خبرنگار مطرح بیلد یعنی کریستین فالک شد.

فالک: " بیلد گزارش داد که در طول هفته بین سران بایرن و تو گفت و گویی انجام شده. آیا به مدیران گفتی که فصل آینده در بایرن مونیخ بازی می‌کنی؟"
مولر:"بله حداقل یک گزارش در این هفته درست بود. این گفت و گوها بارها و بارها تکرار می‌شود. همچنین گاهی اوقات سر میز آشپزخانه؛ این دفعه در دفتر الیور کان بود. در مورد وضعیت باشگاه و شرایط من صحبت کردیم. در واقع اوضاع آنطور که تصور می‌شد دراماتیک نیست."


فالک: "ما در سال 2019 همین گفت و گو را داشتیم و من همان مقاله را آنجا نوشتم. دو سال بعد تو تایید کردی که درست است و می‌خواهی بروی."
مولر: "بله اما این یک وضعیت کاملا متفاوت بود. اگر مردم در مورد من بنویسند با آن مشکلی ندارم. تنها جایی که من با یکی از مقالات شما مشکل داشتم آنجا بود که گفتید من احساس می‌کنم که خداحافظی در اینجا در برنامه‌های من نیست. الان هم ما در جنگ قهرمانی هستیم و دلم سرخ تر از قرمز است."

فالک: پس به تغییر فکر نمی کنی؟"
مولر: " نه اما می‌دونی چیه فالکی؟ امروز گل اول تیم رو زدم و فکر می کنم بعد از این یکی دو دقیقه دیگه وقت بازی داشته باشم و بعد به این چیزا فکر می‌کنم."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها