به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۰۵۳۸۰

روزنامه‌های اسپانیا: جهان پشت وینیسیوس

روزنامه‌های اسپانیا: جهان پشت وینیسیوس
گروه ورزشی: بازی رئال مادرید و والنسیا در هفته سی و پنجم لالیگا با جنجال همراه شد. وینیسیوس، بازیکن برزیلی رئال مادرید در جریان این بازی مورد آزار و اذیت نژادپرستانه طرفداران حریف قرار گرفت.
او به دلیل عصبانیت و برخورد با بازیکن والنسیا در آخرین لحظات بازی کارت زرد دومش را دریافت کرد و سپس با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.
انتقاد این بازیکن از لالیگا به دلیل عدم جلوگیری از خشونت‌های کلامی علیه خودش در مسابقات این فصل با حمایت چهره‌های مطرح فوتبال و جهان همراه شد. وضعیت وینیسیوس عناوین اصلی روزنامه‌های اسپانیا را به خودش اختصاص می‌دهد:
1878670
مارکا یادداشتی را روی جلد نخستش چاپ کرده و عنوان آن در حمایت از بازیکن برزیلی رئال مادرید "نژادپرست نبودن کافی نیست، شما باید ضد نژادپرست باشید" است.
1878671
روزنامه آ.س تصویری از وینیسیوس و فلورنتینو پرز منتشر کرده و عنوان "جهان با وینیسیوس است" را تیتر زد.
1878673
"دیگر کافی است" تیتر روزنامه موندو با عکس اعتراض وینیسیوس به طرفداران والنسیاست. همچنین صحبت ژاوی در مورد یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، هم روی جلد نشریه موندو دپورتیوو آمده است.
1878675
روزنامه اسپورت مدعی است "ژاوی برای بازگشت مسی پافشاری می‌کند." این تیتر اصلی امروز این روزنامه است. این مربی می‌گوید:"بازگشت او روی هواست، او یک فوتبالیست تماشایی است و می‌خواهیم ببینیم که آیا این اتفاق می افتد یا نه، این بستگی زیادی به تصمیم او دارد." همچنین این نشریه از "حمایت کامل از وینیسیوس" خبر داده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها