به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۴۰۵۴۵۴

دو گزینه جذاب برای جانشینی اسپالتی در ناپولی

دو گزینه جذاب برای جانشینی اسپالتی در ناپولی
گروه ورزشی: انتظار می‌رود اسپالتی در پایان فصل از ناپولی جدا شود، آن هم کمتر از یک ماه بعد از اولین قهرمانی ناپلی‌ها در 33 سال گذشته و اولین قهرمانی در کارنامه خود اسپالتی.
از چند مربی به عنوان نامزد جدی جانشینی او نام برده می‌شود که جدیدترین آنها لوییس انریکه است، مربی سابق رم و بارسا.
روزنامه‌های گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان و کوریره دلو اسپورت، چاپ رم، هر دو از احتمال پیوستن انریکه به ناپولی نوشتند و این نکته را برجسته کردند که سبک بازی او کاملا منطبق بر شیوه بازی ناپولی است، چرا که این تیم هم مثل تیم‌های انریکه 3-3-4 بازی می‌کند و سبک مبتنی بر مالکیت توپ که مورد علاقه مربی اسپانیایی است، کاملا مناسب بازیکنان کنونی ناپولی است.
با این حال، مربی 53 ساله اسپانیایی تنها گزینه ناپولی نیست و شاید یک نفر باشد که بخت بیشتری نسبت به او داشته باشد: آنتونیو کونته. طبق گزارش روزنامه گاتزتا، مربی سابق یووه و اینتر در جست‌وجوی یک تیم تازه است و ناپولی می‌تواند هدف جدیدش باشد، البته به شرط اینکه دستمزد کمتری بگیرد و تاکتیکش را عوض کند.
کونته رابطه خوبی با آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی دارد اما دی‌لورنتیس دو نگرانی در قبال مربی سابق تیم ملی ایتالیا دارد: اول اینکه کونته در اغلب اوقات از سیستم 2-5-3 استفاده می‌کند و برای پیوستن به ناپل باید تاکتیکش را عوض کند و دوم اینکه دستمزد کونته در تاتنهام حدود 14 میلیون یورو در سال بود اما ناپولی بیش از هفت میلیون یورو در سال نمی‌پردازد.

باید منتظر ماند و دید کدام یک از این مربیان می‌تواند دل دی‌لورنتیس را به دست بیاورد و مربی ناپولی شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها