به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۰۶۶۷۵
او گزینه اول ماست

برزیل دست از سر آنچلوتی بر نمی‌دارد!

برزیل دست از سر آنچلوتی بر نمی‌دارد!
گروه ورزشی: تیم ملی برزیل بعد از کنار رفتن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به همکاری خود با تیته پایان داد. جانشین این مربی برزیلی با وجود گذشت حدود 6 ماه هنوز مشخص نشده و مسئولان CBF مشغول بررسی و مذاکره با گزینه‌های مورد نظر خود هستند.
کارلو آنچلوتی یکی از جدی ترین گزینه‌های فدراسیون فوتبال برزیل است. آنها امیدوارند با جلب رضایت سرمربی باتجربه رئال مادرید و نشاندن او روی نیمکت خود، بار دیگر به ابر قدرت فوتبال دنیا تبدیل شوند.
1878258
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با وجود تلاش بسیار فدراسیون فوتبال برزیل هنوز پاسخی به درخواست آنها نداده است. اگر چه او نسبت به ادامه همکاری با رئال مادرید بارها اعلام آمادگی کرده اما همچنان خیلی‌ها نگران هستند که کارلتو راهی برزیل شده و رئال جانشین مناسبی برای او پیدا نکند.
اِدنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود بار دیگر تایید کرد که روی کارلتو نظر مثبت دارند: «بله، دقیقا گزینه اول ما هنوز کارلو آنچلوتی است. حس من این است که بالاخره موفق به عقد قرارداد با او خواهیم شد. البته همچنان باید تا پایان لالیگا صبر کنیم. درست است که قهرمان مشخص شده ولی تا پایان فصل اقدامی نخواهیم کرد. شواهدی وجود دارند که نشان می‌دهند به هدف خود خواهیم رسید.»
رودریگز ادامه داد: «تکذیب‌های آنچلوتی؟ اگر من هم جای او بودم و در حالی که با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارم، همان واکنش را نشان می‌دادم. قطعا اظهارنظر در این مورد غیر حرفه‌ای است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها