به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۰۷۶۰۷

زنی که در ۱۰۲ سالگی سیگار را ترک کرد!

زنی که در ۱۰۲ سالگی سیگار را ترک کرد!
گروه جامعه: لانگلی که در ۱۰۲ سالگی سیگار را ترک کرد، دچار شدید! لانگی، پیرزنی بود که پس از ۹۵ سال سیگار کشیدن ناگهان تصمیم به ترک سیگار گرفت و یک‌شبه هم اعتیادش را کنار گذاشت.به گزارش همشهری آنلاین،‌ البته این مادربزرگ سیگاری فقط به این دلیل تصمیم به ترک سیگار گرفته بود که دیگر به قول خودش سیگار برایش هیچ جذابیتی نداشت! لانگلی اولین سیگارش را همزمان با آغاز جنگ اول جهانی در سال ۱۹۱۴ روشن کرد و از آن موقع در تمامی افت و خیزهای تاریخی و اقتصادی بسته سیگار مارک پلیر را از خودش جدا نکرد.
 
لانگلی فقط هفت سالش بود که سیگاری شد و در مدرسه و در کنار دیگر دانش‌آموزان شروع کرد به دود کردن سیگار اما در همه این سال‌ها هیچ وقت فکر نکرد که ممکن است که روزی سرطان بگیرد. او که سال‌ها در رختشویخانه کار می‌کرده و حالا در محله کرویدون در جنوب لندن ساکن است، تأکید می‌کند که در روزهای سخت جنگ هم سیگار می‌کشید!

لانگلی اما سیگار را به‌خاطر سلامتی‌اش کنار نگذاشت، او دیگر علاقه‌ای به کشیدن آن نداشت چون که فکر می‌کرد بینایی‌اش کم شده و دیگر به راحتی نمی‌تواند بسته سیگارش را پیدا کند. خانم لانگلی به‌طور متوسط روزی پنج سیگار هم کشیده باشد باید در ۹۵ سال حدود ۱۷۰ هزار نخ سیگار دود کرده باشد.
برچسب ها: سیگار ترک سیگار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها