به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۰۷۹۳۳

چند راهکار ساده برای ذخیره سازی شارژ موبایل

چند راهکار ساده برای ذخیره سازی شارژ موبایل
گروه فناوری: برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی در پس‌زمینه دستگاه شما اجرا و به‌عنوان مقصر اصلی در کاهش شارژ شناخته می‌شوند.لئون بیرهالز، یک مدیر ارشد فناوری گفت که اینستاگرام یکی از خسته‌کننده‌ترین اپلیکیشن‌های آیفون است.او گفت: «حذف فیسبوک می تواند تا ۲۰ درصد از عمر باتری شما را ذخیره کند و حذف اینستاگرام تا ۲۵ درصد این کار را انجام خواهد داد.

این کارشناس ادامه داد: «حذف اینستاگرام یا فیسبوک را به‌عنوان راه‌حلی برای افرادی که با عمر باتری خود مشکل دارند، پیشنهاد می‌کنم. برنامه‌هایی که دائماً در پس‌زمینه دستگاه شما در حال اجرا هستند، معمولاً به طیف وسیعی از مجوزها دسترسی دارند.»

بیرهالز در ادامه موارد متعددی را توصیه می‌کند که می‌توانید ملاحظه فرمایید:این موارد باتری گوشی هوشمند شما را خالی می‌کند؛ حتی زمانی که فکر می‌کنید زیاد از دستگاه خود استفاده نمی‌کنید.اگر متوجه شدید باتری شما به سرعت تخلیه می‌شود، حذف برنامه‌هایی مانند فیسبوک می‌توانند بخشی از مشکل باشند.

می‌توانید تنظیمات خود را تغییر دهید تا برنامه‌ها در پس‌زمینه تازه‌سازی نشوند یا اگر اغلب از آنها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آنها را حذف کنید.دسترسی به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از طریق مرورگر، جایگزین خوبی برای نگه‌داشتن برنامه‌ها در گوشی شماست.

همچنین می‌توانید به‌راحتی برای برنامه‌های آیفون و اندروید محدودیت‌های زمان نمایش را تعیین کنید.برنامه‌ها تنها چیزی نیستند که باید در مورد باتری خود نگران باشید. برای سلامت بیشتر باتری، باید از آداپتور برقی که همراه تلفن شما ارائه می‌شود استفاده کنید و آن را با نسخه‌های استاندارد  جایگزین کنید. آن را خنک نگه دارید و گوشی را به مقدار لازم یا کمتر شارژ کنید.اگر نیاز فوری به صرفه‌جویی در باتری دارید، بهترین کار این است که حالت هواپیما را روشن کنید.همچنین خاموش کردن گوشی در زمانی که برای مدت طولانی از آن استفاده نمی‌کنید باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری نیز می‌شود.
برچسب ها: شارژ موبایل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها