به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۰۸۲۰۴

محصولات شاهین فلز سپاهان در یک نگاه

گروه کسب و کار: مصالح ساختمانی در بازار صنعت ساخت و ساز، بسیار مهم هستند و تولیدکنندگان مختلفی در این حیطه فعالیت می‌کنند. شاهین فلز سپاهان، از برترین تولیدکنندگان داخلی در زمینه تولید آهن‌آلات و محصولات فلزی برای انواع ساختمان‌ها است که باکیفیت درجه یک محصولات و پشتیبانی توانسته است جایگاه خوبی در کشور بدست آورد. همه شرکت‌ها در زمینه ساخت‌وساز، محصولات مختلفی را تولید می‌کنند. شاهین فلز سپاهان هم از این قاعده مستثنی نیست، اما محصولات تولیدی آن به چند دسته تقسیم می‌شوند؟
انواع سطح مقطع برای پروفیل­ها
انواع سطح مقطع برای پروفیل­ها
چه محصولاتی در این شرکت عرضه می‌شوند؟
از آن جایی که مشتریان به دنبال یک شرکت برای خرید عمده همه محصولات موردنظر خود هستند، شاهین فلز با داشتن محصولات متنوع، توانسته است این نیاز را برای مشتریان برطرف سازد. محصولات این شرکت عبارتند از:
•    انواع پروفیل‌ها
•    انواع قوطی آن
•    میلگرد
•    تسمه
•    لوله
•    تیرآهن
•    ورق
هر کدام از این محصولات برای کاربردهای خاصی مناسب هستند و خصوصیات و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

انواع پروفیل‌های تولید شده در شرکت شاهین فلز سپاهان
شاید بتوان گسترده‌ترین و مهم‌ترین محصول تولیدی این شرکت را پروفیل دانست. پروفیل‌ها بخش مهمی از سازه‌های مدرن به حساب می‌آیند و نقش کلیدی در ایجاد استحکام ایفا می‌کنند. انواع پروفیل‌هایی که توسط این شرکت تولید می‌شوند عبارتند از:

پروفیل‌های Z
این نوع مصالح، معمولا مقطع‌های طولانی هستند که به‌صورت افقی ساخته شده و انتهای آن‌ها به شکل حرف انگلیسی Z است. پرفروش‌ترین نوع پروفیل، نوع زد است که در متصل کردن اسکلت بیشتر ساختمان‌ها کاربرد دارد. معمولا این پروفیل‌ها را در دو نوع باز و بسته تولید می‌کنند که ویژگی‌های کاملا متفاوتی از یکدیگر دارند.
 پروفیل‌های باز بیشتر برای نمای ساختمان و قسمت بیرونی آن به کار می‌روند و در مکان‌هایی مانند چهارچوب در و پنجره و ساخت نرده‌ها کاربرد دارند. در مقابل پروفیل‌های بسته، بیشتر برای اسکلت ساختمان‌ها و افزایش تحمل آن‌ها نصب خواهند شد. ساختمان‌هایی که طبقات زیادی دارند، باید از ستون‌های بیشتری استفاده کنند؛ به همین دلیل از پروفیل‌ها استفاده می‌شود تا ستون‌ها بتوانند در کنار یکدیگر بایستند. پروفیل‌های Z به دو روش رول فرمینگ و پرس بریک به تولید می‌رسند. رول فرمینگ روش جدیدتری برای تولید پروفیل زد به‌حساب می‌آید که در آن ورق‌ها شکل داده شده و برش داده خواهند شد.

پروفیل‌های فرانسوی
می‌توان این پروفیل‌ها را در دسته پروفیل‌های باز قرار داد و بیشتر برای چهارچوب‌های مختلف به کار می‌روند. به همین دلیل آن‌ها را پروفیل چهارچوب نیز می‌نامند. از مزایای این پروفیل می­توان به قابلیت رنگ آمیزی، قیمت مناسب و طول عمر بالا اشاره کرد. اما باید دقت کنید که نصب این پروفیل‌ها چندان هم آسان نیست و باید یک متخصص حرفه‌ای اقدام به نصب آن‌ها بکند. از آن جایی که پروفیل فرانسوی برای ساخت پنجره و درهای آهنی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پس ترکیب‌های مختلفی مانند منگنز، کربن و فسفر در آن به کار برده می‌شود.

پروفیل‌های آبرو
این نوع پروفیل‌ها بیشتر به‌عنوان پروفیل شیروانی شناخته می‌شوند و معمولا در لبه شیروانی‌ها و ناودان استفاده می‌شوند. از مواد مختلفی مانند پلاستیک، آلومینیوم و فولاد در ساخت آن‌ها بهره می‌برند که آبرو از همه آن‌ها (نسبت به خوردگی) مقاومت بیشتری دارد. اما باید دقت کنید که وزن آن تقریبا بالا است و اگر می‌خواهید سقف سازه را بیش از حد سنگین نکنید، می‌توانید از پروفیل آلومینیومی استفاده کنید. علاوه بر سقف و شیروانی، پروفیل آبرو در چهارچوب پنجره و در نیز کاربرد خواهد داشت. این محصول را می‌توانید در دو شکل یکطرفه و دوطرفه خریداری کنید که بستگی به ضخامت هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب خواهند بود.


تولیدات شرکت شاهن فلز سپاهان

دسته‌بندی‌های مختلف برای قوطی‌های آهن
از دیگر محصولاتی که می‌توانید از شاهین فلز سپاهان خریداری کنید، قوطی‌های آهن هستند که کاربردهای بسیار زیادی در ساخت یک ساختمان دارند و در حقیقت نوعی از پروفیل‌های بسته به‌حساب می‌آیند. این پروفیل‌های بسته عمدتا با ورق سیاه تولید می‌شوند و قیمت تمام شده آن‌ها به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت.  با اینکه سطح مقطع ثابتی دارند اما طول و ابعاد کاملا متغیری خواهند داشت. ابعاد بسیار متفاوتی برای این قوطی‌ها در نظر گرفته می‌شود که عبارتند از:
•    قوطی‌های 2*2
•    قوطی‌های 3*3
•    قوطی‌های 4*4
•    قوطی‌های 8*4
•    قوطی‌های ستونی
معمولا دست همه مشتریان در خرید این قوطی باز است، چرا که جنس‌های مختلفی برای آنان در نظر گرفته می‌شود. قوطی‌های کامپوزیتی تقریبا جدید هستند و از ترکیب سرامیک و پلیمر به وجود می‌آیند. وزن آن‌ها بسیار کم است و مقاومت خوبی در برابر خوردگی از خود نشان می‌دهند. پروفیل‌های آلومینیومی و فولادی نیز از این ویژگی برخوردار هستند اما به دلیل وزن بیشتری که دارند معمولا انتخاب آن‌ها دشوارتر خواهد بود. قوطی‌های گالوانیزه نیز بسیار باکیفیت هستند؛ چرا که برای محافظت و افزایش مقاومت در برابر خوردگی یک لایه نازک از روی به‌عنوان پوشش روی آن‌ها کشیده می‌شود.

دیگر محصولاتی که توسط این شرکت به فروش می‌رسند
تولیدات شاهین فلز به پروفیل‌ها و قوطی‌ها ختم نمی‌شود و محصولات متنوع دیگری نیز در این شرکت تولید می‌شود. میلگردها از جمله این محصولات هستند که در سه نوع اصفهان، زاگرس و ابرکوه به فروش می‌رسند. پروفیل‌ها به‌وسیله ورق‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ اما شما می‌توانید از این شرکت ورق‌های رنگی، گالوانیزه، روغنی و سیاه را به‌صورت جداگانه نیز تهیه کنید. همچنین تیرآهن‌ها نیز در این شرکت به خط تولید اضافه شده‌اند که در سه نوع اهواز، فایکو و اصفهان خلاصه خواهند شد.


پروفیل‌های قوطی آهن

قیمت محصولات و خرید از شاهین فلز سپاهان
با توجه به تنوع زیادی که در محصولات شاهین فلز سپاهان وجود دارد، اما این شرکت امکانی را فراهم آورده است که بتوانید قیمت تک‌تک این محصولات را به‌صورت کاملا بروز در سایت مشاهده کنید. این قیمت‌ها به عوامل مختلفی چون نوسانات ارز، نحوه حمل‌ونقل، قیمت آهن‌آلات و موارد دیگری بستگی دارند که باعث می‌شوند به طور مثال قیمت پروفیل زد و قیمت قوطی آهن ثابت نباشد و دائما در حال نوسان باشد.
شاهین فلز سپاهان امکان خرید مستقیم از کارخانه را برای مشتریان فراهم نموده است که با این ویژگی می‌توانید دست دلالان را کوتاه کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی زیادی کنید. همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالا را می‌توان امضای این شرکت دانست که بر اعتبار آن می‌افزاید. هنگامی که خرید خود را انجام دادید، فاکتور رسمی هم به شما ارائه می‌گردد که قیمت تمامی محصولات با جزییات در آن قابل مشاهده خواهد بود.
منبع : بانکی
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها