به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۰۹۰۴۵

نکات مهم در خرید دوچرخه کودک ویوا که ارزش میلیونی دارد!

گروه کسب و کار: هرچه خوبان همه دارند تو یکجا داری! این عبارت را به راحتی می‌توان دررابطه‌با محصولات ساخته شده توسط کمپانی ویوا عنوان کرد. اگر تاکنون از دوچرخه‌های ویوا استفاده کرده باشید، به‌خوبی می‌دانید که می‌توانید به این برند اعتماد کنید. هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت. اما هرچقدر هم که با یک برند عالی باکیفیت و استاندارد مواجه باشیم، باز هم باید در زمان خرید دوچرخه نکاتی را موردتوجه قرار دهیم. اگر تصمیم به خرید دوچرخه کودک گرفته‌اید و می‌خواهید محصول موردنظر خود را از انواع دوچرخه ویوا انتخاب کنید، با ما در این مقاله همراه باشید. ما به طور کامل و جامع نحوه خرید بهترین دوچرخه بچگانه آن هم از برند شناخته‌شده ویوا را باهم بررسی کنیم.
نکات مهم در خرید دوچرخه کودک ویوا که ارزش میلیونی دارد!
نکات مهم در خرید دوچرخه بچگانه ویوا
فرقی نمی‌کند که تصمیم به خرید دوچرخه دخترانه از برند ویوا گرفته باشید یا پسرانه؛ هر مدلی که مدنظر شما باشد، در ابتدا باید از یک آزمون مشخص عبور کند و برخی از پارامترهای خاص در انتخاب آن لحاظ شود. تا به‌این‌ترتیب بتوانیم بگوییم که مدل مناسبی را انتخاب کرده‌ایم و تا چند سال می‌توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم. از جمله این نکات می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

وزن دوچرخه
یکی از مهم‌ترین نکات در خرید دوچرخه کودک بررسی وزن آن است. در حال حاضر اغلب دوچرخه‌های کودکانه با فریم‌های آهنی و آلومینیومی و کربنی عرضه می‌شوند. دراین‌بین انواع آلومینیومی بسیار سبک‌تر هستند و جابه‌جایی آنها برای کودکان مخصوصاً در حین خرابی‌ها یا آسیب‌دیدگی راحت‌تر است. درصورتی‌که دوچرخه‌های آهنی کودکانه وزن سنگینی دارند و امکان انتقال آن‌ها توسط کودکان مخصوصاً اگر ریزجثه باشند سخت‌تر است.
بسیاری از دوچرخه‌سواران حرفه‌ای پیشنهاد می‌کند که در زمان خرید دوچرخه دخترانه و کودکانه از انواع دوچرخه‌ها با بدنه آلومینیومی یا کربنی کمک گرفته شود؛ چرا که هرچه دوچرخه سنگین‌تر باشد، کودکان را زودتر خسته کرده و حتی می‌تواند آنها را از دوچرخه‌سواری متنفر کند. توجه داشته باشید که هرچه دوچرخه سنگین‌تر باشد، امکان مانور دهی و رسیدن به سرعت‌های بالا با آن نیز مشکل‌تر خواهد بود.
ویوا اکثر دوچرخه‌های دخترانه و کودکانه خود را با فریم‌های آلومینیومی ارائه می‌کند که واقعاً استراتژی مناسبی به شمار می‌رود؛ چرا که هم سبک هستند و هم قیمت چندان زیادی ندارند، از طرفی دیگر مقاومت آنها دررابطه‌با برخورد با موانع نیز مناسب می‌باشد. برای خرید دوچرخه دخترانه و کودکانه نباید تصور کنید که دوچرخه‌های کربنی یا تیتانیومی بهترین هستند؛ چرا که قیمت بالایی دارند و هم برای کودکان در این باره سنی چندان کارایی نخواهند داشت.
 
ترمز دوچرخه
در زمان خرید دوچرخه بچگانه از برند ویوا می‌توانید مطمئن باشید که ایمنی کودکانتان در زمان استفاده از این محصولات به‌خوبی حفظ خواهد شد و ترمزگیری راحت، بدون دردسر و سریعی خواهند داشت. در اغلب دوچرخه‌های کودکانه این کمپانی می‌توانیم ترمزهایی از نوع لقمه‌ای یا ویبریک را مشاهده کنیم که شاید به‌اندازه ترمزهای دیسکی حرفه‌ای نباشند، اما کار با آنها راحت‌تر است و می‌تواند نیازهای کودکان را مخصوصاً برای گشت‌وگذار در داخل شهر برطرف سازد.
ترمزهای تعبیه شده برای دختران از دسته‌های کوچک و ظریفی برخوردار هستند که به راحتی و با کمترین فشار می‌توانند ترمز بگیرند و احتیاج به‌صرف نیروی زیادی ندارند. توجه کنید که درصورتی‌که کودک نتواند اهرم ترمز را فشار دهد، هم امکان آسیب‌دیدگی او بیشتر خواهد بود و هم در حین سواری خستگی بیشتری را احساس خواهد کرد.
بیشتر بخوانید :
https://arya-charkh.ir/mag/110_Childrens-and-girls-bicycle-have-professional-with-Viva

راحتی کودک
دوچرخه‌های اسپرتی که هم برای دختران و پسران کاربرد دارند، ممکن است که چندان راحتی لازم را در اختیار دختران قرار ندهند. دختران در مقایسه با پسران از دستانی کوچک‌تر، شانه‌هایی باریک‌تر و لگن پهن‌تری برخوردار هستند. باتوجه‌به این عوامل لازم است تا دوچرخه نیز شخصی‌سازی‌شده باشد تا بتواند راحتی لازم را در اختیار کودکان قرار دهد و دوچرخه‌سواری را یک فعالیت سرگرم‌کننده برای آنها بسازد. در این زمان خوب است تا عواملی همچون طول بدنه دوچرخه، عرض زین، طول میل‌لنگ و محل قرارگیری پدال‌ها را بررسی کنید.
 
سن و قد کودک
فرقی نمی‌کند که دوچرخه مدنظر خود را از برند ویوا تهیه می‌کنید یا دیگر برندهای موجود در بازار؛ دوچرخه‌ای که در نهایت در اختیار کودک خود قرار می‌دهید، باید متناسب با قد و سن او باشد. درصورتی‌که دوچرخه بزرگ یا کوچک باشد، کودک نمی‌تواند آن را همان‌طور که باید، کنترل کند. برای انتخاب دوچرخه مناسب برای کودک خود ابتدا باید تناسب دوچرخه را با عواملی همچون قد، وزن و ارتفاع داخلی پای کودک خود بررسی کنید.
 
هدف دوچرخه‌سواری
قبل از بررسی قیمت دوچرخه دخترانه یا حتی سایز آن ابتدا باید مشخص کنید که با چه هدفی دوچرخه را خریداری می‌کنید. اگر تنها می‌خواهید کودکتان به تفریح و ورزش پرداخته و در کنار تناسب‌اندام، انرژی زیادی را نیز کسب کند، دوچرخه شهری با قیمت مناسب خود می‌تواند گزینه‌ای عالی به شمار برود. اما اگر به دنبال جستجو در طبیعت و ماجراجویی هستید، لازم است از دوچرخه‌های کوهستانی یا هیبریدی کمک بگیرید. در حال حاضر دوچرخه‌های کوهستانی را در سایزهای ۲۰، ۲۴ و ۲۶ می‌توان پیدا کرد که برای کودکان و نوجوانان انتخابی مناسب به شمار می‌روند.



تفاوت دوچرخه دخترانه با دوچرخه اسپرت
اغلب شرکت‌های دوچرخه‌سازی فریم‌های دوچرخه‌های خود را از همان ابتدا به‌صورت اسپرت طراحی می‌کنند. دوچرخه‌های اسپرت باوجوداینکه هم برای دختران و هم پسران کاربرد دارند و افراد می‌توانند با تغییر در بخش‌های مختلف آن استفاده لازم را از آنها ببرند، اما راحتی لازم را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. درصورتی‌که در طراحی فریم و زاویه‌های مختلف دوچرخه دقت کافی اعمال شود، می‌توان گفت که این دوچرخه مخصوصاً برای دختران یا پسران طراحی شده است.
تغییر در طراحی دوچرخه مخصوصاً به علت تفاوت در جنسیت، تفاوت در آناتومی بدن و متفاوت‌بودن نسبت قد بالاتنه به پایین‌تنه میسر می‌شود. در زمان خرید دوچرخه دخترانه و بررسی مدل‌های پسرانه می‌توانید به‌خوبی متوجه شوید که از تمامی زوایا با یکدیگر متفاوت هستند. برای تشخیص این عوامل لازم نیست تا دانش خاصی داشته باشید و یا از متر و خط کش و ابزارهای سنجش متفاوتی کمک بگیرید، کافی است به این نکته توجه کنید که دوچرخه دخترانه باید ظریف‌تر و باریک‌تر از مدل‌های پسرانه باشد.
 
عوامل تأثیرگذار بر قیمت دوچرخه دخترانه
فاکتورهای متعددی بر روی قیمت دوچرخه کودک و دخترانه تأثیرگذار هستند که با دانستن آن‌ها می‌توان دوچرخه‌ای باکیفیت، مقرون‌به‌صرفه و متناسب با سن کودکان خریداری کرد. ازجمله این فاکتورها را می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

•    جنس و کیفیت قطعات
با وجود این که در اغلب مواقع این نکته مطرح می‌شود که قیمت یک کالا نمی‌تواند کیفیت یک کالا را تضمین کند، اما هر چه که این قیمت بیشتر شود، با اطمینان بیشتری می‌توان گفت که کیفیت دوچرخه‌ای که در دست داریم نیز افزایش می‌یابد.

•    برند سازنده
با وجود معروف و شناخته شده بودن برند سازنده دوچرخه شاید قیمت آن نیز افزایش پیدا کند، اما هر چه که برند یک دوچرخه از اعتبار بیشتری برخوردار باشد، به همان اندازه نیز می‌توان مطمئن بود که از محصول استانداردی برخوردار هستیم و سواری لذت‌بخش در انتظارمان است. اما باید دقت کنید که دوچرخه‌هایی از برندهای معتبری همچون ویوا در بازار داخلی کشورمان از نمونه‌های مشابه و تقلبی بسیار زیادی برخوردار هستند و لازم است تا آنها را از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده تهیه کنیم.

•    سایز دوچرخه
اما اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکته در خرید دوچرخه به بهترین نحو، توجه به سایز آن است. هرچه که سایز یک دوچرخه بیشتر باشد و بالاتر برود، قیمت آن نیز به نسبت افزایش می‌یابد؛ اما این افزایش آن‌قدر زیاد نیست که شما سایز مناسب را فدای قیمت مناسب دوچرخه نمایید.

اطلاعات تکمیلی :
https://www.liv-cycling.com/global/campaigns/how-to-buy-a-bike-for-your-child/19309
https://www.alibaba.com/countrysearch/CN/viva-bicycle.html
 
تأثیر خرید بهترین دوچرخه کودک بر سلامتی بدن
همان‌طور که گفته شد عوامل متعددی از جمله ارتفاع داخلی پا، قد و نسبت بالاتنه به پایین‌تنه در انتخاب دوچرخه کودک با سایز مناسب تأثیرگذار هستند. درصورتی‌که تمامی این موارد در زمان خرید دوچرخه کودک از برند ویوا رعایت شوند، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین محصول را با بهترین کیفیت در اختیار دارید و در آینده با مشکلات جسمانی و فیزیکی متعددی مواجه نمی‌شوید.
بسیاری از افرادی که در کودکی و نوجوانی از دوچرخه‌های سایز کوچک یا بزرگ استفاده می‌کنند، در بزرگسالی با مشکلات متعدد ستون فقرات، کمردرد و... مواجه می‌شوند. ازاین‌جهت در این دوران که به‌عنوان دوران حیاتی رشد کودک شناخته می‌شود، باید بهترین دوچرخه متناسب با اندازه کودک انتخاب شود



خرید دوچرخه ویوا
برای خرید دوچرخه ویوا در مدل‌های کودکانه و دخترانه می‌توانید به فروشگاه و مجموعه آنلاین آریا چرخ مراجعه کنید. این فروشگاه تنوع بی‌نظیری از محصولات ویوا را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با خیال راحت از اصالت کالا و اصل و اورجینال بودن آن را مورداستفاده قرار دهید. آریا چرخ یکی از فروشگاه‌های شناخته شده در زمینه دوچرخه و لوازم جانبی آن است که به مناسبت‌های مختلف تحقیقات بی‌نظیری را نیز بر روی محصولات خود اعمال می‌کند، به صورتی که می‌توان دوچرخه و محصولات موردنظر خود را با قیمتی بسیار مناسب‌تر از بازار در آن پیدا کرد.
در هر جایی از کشور که هستید، می‌توانید سفارش خود را در زمانی کوتاه به این فروشگاه ارائه دهید و دوچرخه خود را در بسته‌بندی‌های دقیق و اصولی بدون هیچ‌گونه آسیب یا مشکلی درب منزل تحویل بگیرید. تمامی محصولاتی که در این فروشگاه ارائه می‌شوند، دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا هستند. از این بابت می‌توانید انواع دوچرخه ویوا را از آن تهیه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها