به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۰۹۰۵۵

برترین مشاغل برای تابستان

گروه کسب و کار: آموزشگاه فنی پویان با ارائه کلاس های متفاوت آماده خدمت به شما عزیزان است. شماره تماس: 66566140-021 شماره تماس: 66402309-021 تلفن همراه: 7538980-0922
برترین مشاغل برای تابستان
فصل تابستان فصلی است که بیشتر دانش آموزان، دانشجویان و معلم ها بیکار هستند و بعضی از این افراد دوست دارند در این فصل بیکاری به مسافرت بروند و بعضی ها دوست دارند در خانه استراحت کنند ولی اما بیشتر این افراد به خاطر تامین خرج و مخارج سنگین خانه و پرداخت اجاره خانه ها مجبور هستند در فصل تابستان به فکر یک شغل مناسب باشند که یا نیمه وقت و یا تمام وقت مشغول کار باشند و درآمدی خوبی نیز داشته باشند ولی آیا شغلی  هست که این افراد در فصل تابستان بتوانند با انجام آن مخارج خانه را تامین کنند و یا برای یادگیری آن زیاد هزینه نکنند؟ ما در این مقاله قصد داریم درباره برترین مشاغل برای تابستان تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

برترین مشاغل برای تابستان
همانطور که در بالا گفته شد تابستان از چهار فصل است که بیشتر افراد بیکار هستند و به فکر یک شغل مناسب هستند بعضی از این افراد به خاطر داشتن درآمد جزئی برای گذراندن زندگی خود به دنبال کار می گردند که نیازی به آموزش نداشته باشد، اما برخی دیگر این افراد دوست دارند به دنبال شغل های بروند که به آن شغل علاقه دارند و دوست دارند در آن کار پیشرفت داشته باشند و در آینده از این شغل به عنوان شغل دوم در آمد بیشتری را کسب کند؟ اکنون شما باید این سوال را از خود بپرسید که آیا من به چه شغلی علاقه دارم بیشتر به فعالیت های ذهنی علاقه دارم یا به کارهای فیزیکی و حرفه ای؟ اگر به کار های فیزیکی و حرفه ای علاقه دارید و میخواهید این شغل را به عنوان کار دائمی در کنار شغل خود به عنوان یک شغل نیمه وقت انتخاب کنید بهتر است که مشاغل فنی و حرفه ای را انتخاب کنید، در رشته فنی و حرفه ای مشاغلی هستند که از آن ها می تواند به عنوان برترین مشاغل برای کسب در آمد در فصل تابستان نام برد که این مشاغل عبارتند از:
تعمیرات موبایل
تعمیرات برد
تعمیرات سیم پیچی.

انتخاب هر کدام از این مشاغل به شما کمک می کند که در فصل تابستان یک شغل خوب پر در آمد داشته باشید وهم یک شعل دائمی داشته باشید. اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا من خودم می توانم تمام مراحل این شغل ها را یاد بگیرم یا خیر؟ جواب سوال شما خبر است،‌برای یاد گیری تعمیرات هر کدام از این شغل ها باید یا در آموزشگاه معتبر آموزش ببینید یا در کنار دست یک تعمیر کار چند سال شاگرد باشید تا تمام فن و فنون این شغل ها را یاد بگیرید.

تعمیرات موبایل
یکی از برترین مشاغل برای تابستان  تعمیرات موبایل است. همان گونه که همه ای شما می دانید موبایل یا گوشی همراه به یکی از کاربردی ترین و مهم ترین وسیله برای هر شخصی شده است و کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که از تلفن استفاده نکند. به همین دلیل هر روز بیشتر از قبل به تعمیر کاران موبایل روز به روز اضافه می شود و به یکی از پر در آمد ترین مشاغل تبدیل شده است. اگر به دنبال یک حرف ای  مناسب  برای فصل تابستان هستید تعمیرات موبایل بهترین انتخاب برای شما است.

آموزش تعمیرات موبایل
برای آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد باید چند ماه وقت بگذارید تا تمام مراحل این شغل را یاد بگیرید از ۳ تا ۵ ماه کافی است وقت بگذارید.برای آموزش تعمیرات موبایل باید اول قطعات موبایل را خوب بشناسید  بعد از شناختن قطعات موبایل باید مراحل تعویض هاردها، تعویض تاچ و آل سی دی های چسبی، آی سی های چسبی و گلس مو باید را یاد بگیرید. البته ناگفته نماند موبایل ها هروز در حال پیشرفت و تحول هستند پس باید شما در آموزشگاه های آموزش تعمیرات موبایل را شروع کنید که بتوانید همیشه به آن آموزش گاه دست رسی داشته باشید تا بتوانید اطلاعات خود را در باره تعمیرات موبایل بروز کنید. 

آموزش تعمیرات برد
یکی دیگر از برترین مشاغلی که تابستان ها از آن می توانید استفاده کنید تعمیرات برد است. تعمیرات برد با اینکه هم یک شغل تخصصی و فنی و پر در آمدی است اما خوشبختانه برای شروع کار نیاز به سرمایه زیادی نداری و شما به راحتی می توانید در تابستان از شغل تعمیر ات برد کسب درآمد کنید اما باید تمام مراحل آموزش تعمیرات برد که شامل عیب یابی و تعمیرات انواع بردها ی خانگی که از نوع معمولی و اینورتر و برد های صنعتی است را آموزش ببینید. تعمیرات برد نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور ها طرف داران زیادی دارد.

images_1686385332_648432b4a9a33.jpg

آموزش تعمیرات برد
آموزش تعمیرات بردها بر سه دسته تقسیم می شود و اگر شما دوست دارید یک تعمیر کار ماهر شوید باید این سه مرحله را آموزش ببینید

سطح مقدماتی
سطح مقدماتی مخصوص عزیزانی است که تا کنون وسیله ای برقی را باز نکرده اند و هیچ آشنایی با برد ندارند و از صفر شروع می کنند.

سطح متوسط
متوسط مخصوص عزیزانی است که تجربه تعمیرات برد را دارند ولی نمی توانند ابی آبی برد را انجام دهند و دوست دارن پیشرفت بیشتری داشته باشند.

سطح حرفه ای
حرف های مخصوص آن دسته از عزیزانی است تمام مراحل تعمیرات برد را بلد هستند و این دسته از عزیزان میخواهند قوی تر شوند و تخصص خود را هر سال به روز کند تعمیرات برد ها به خاطر فنی بودن این شو نیاز به سرمایه زیادی ندارد کافی است برای یادگیری این مراحل از آموزشگاه شروع کنید تا تعمیرات برد را یاد بگیرید تا بتوانید در فصل تابستان به عنوان شغل دوم از آن استفاده کنید سایت فنی پویان می تواند به شما عزیزانی که قصد دارید این سه مرحله را از صفر تا صد آموزش ببینید آموزش دهد.

آموزش تعمیرات سیم پیچی
یکی دیگر از از برترین مشاغل تابستان آموزش تعمیرات سیم پیچی است. همانطور که همه شما می دانید بیشتر دستگاه ها دارای موتور هستند حتی وسایل خانگی که استفاده میکنیم دارای موتور هستند که این موتورها بخش مهم دستگاه‌های الکترونیکی است و نیروی الکترونیکی را تامین می کنند به همین خاطر یک تعمیرکار سیم پیچی باید تمام مراحل سیم پیچی انواع موتورها را آموزش دیده باشد. شغل سیم پیچی جز آن دسته از شغل ها است نیاز به تخصص بالا دارد و شما باید بتوانید هر سال اطلاعات تانرا به روز رسانی کنید و روی سیم پیچی انواع موتور ها مسلط باشید.

پیشرفت در بازار کار سیم پیچی
اگر دوست دارید در مدت کوتاه یک تعمیر کار ماهر شوید و بتوانید فصل تابستان از این شغل استفاده کنید باید برای یادگیری کامل و دقیق آموزشگاه را برای یادگیری انتخاب کنید. اگر برای یادگیری آموزشگاه را انتخاب کنید دیگر نیازی به شاگردی کردن ندارید و می توانید با داشتن مدرک فنی مشغول به کار شوید و در فصل تابستان از شغل دوم خود لذت ببرید.

حرف آخر
برای داشتن برترین مشاغل برای تابستان بهترین گزینه ها رشته های فنی حرفه ای هستند چون این رشته ها نیاز به سرمایه زیادی ندارند و شما با گذراندن یک دوره کامل آموزشی و گرفتن مدرک فنی حرفه ای می توانید هر کجا که دوست داشتید کار خود را شروع کنید برای یادگیری کامل این رشته ها باید در آموزشگاه های معتبر ثبت نام کنید که دارای مربیان کار بلد باشد پیشنهاد ما به شما سایت فنی پویان است سایت فنی پویان یکی است بزرگترین و معتبرترین آموزشگاه ها در تهران است با داشتن سالها تجربه و آموزش توانسته است کارآموزان زیادی را روانه بازار کار کند.
آموزشگاه فنی پویان با ارائه کلاس های متفاوت آماده خدمت به شما عزیزان است.
شماره تماس: 66566140-021
شماره تماس: 66402309-021
تلفن همراه: 7538980-0922
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها