به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۱۱۲۵۷

فصل تازه اکشن کاری استریم آرنولدشوارزنگر

فصل تازه اکشن کاری استریم آرنولدشوارزنگر
گروه فرهنگی:تهیه کنندگان اکشن ماجراجویانه « فوبار» آرنولد شوارزنگر اعلام کردند تولید فصل دوم آن را در دستور کار خود قرار داده اند.به گزارش صبا، مدیران شبکه جنجالی نتفلیکس از استقبال بالای تماشاگران از این مجموعه بسیار خشنود هستند.
 
خود بازیگر پرده از تولید فصل دوم «فوبار» برداشت و خبر ساخت آنرا در اختیار رسانه های گروهی قرار داد.به گفته قهرمان سابق اکشن سینما:« طبیعی بود که بعد از استقبال بسیار خوب عمومی از این مجموعه، ساخت فصل بعدی آن اعلام شود. تهیه کنندگان «فوبار» همان زمان تولید آن، طرح هایی برای فصل های بعدی اش داشتند.»

فصل اول مجموعه که در هشت اپیزود تهیه شده بود، ۲۵ می از پلتفرم‌های دیجیتالی پخش و بلافاصله تبدیل به یکی از پربیننده ترین برنامه های شبکه های دیجیتالی شد.داستان این کمدی اکشن در ارتباط با لوک برونر (آرنولد) یک مامور سازمان سیا است که در حال انجام ماموریتهای خطرناک کاری خود، یک راز سربسته خانوادگی را کشف می کند. این راز سر به مهر، او را به محیط خانه و خانواده برمی گرداند تا با حل آن، مانع از به هم ریختگی اوضاع شود. این مسئله، موضوع بازنشستگی مامور را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گفته مدیران نتفلیکس، در چهار روز نخست پخش مجموعه نزدیک نود میلیون ساعت از اپیزودهای آن توسط تماشاگران دیده شد.آرنولد اگر چه خبر ساخت دومین فصل را اعلام کرد، اما توضیحی درباره داستان آن نداد. ظاهرا کار نگارش فیلمنامه شروع شده و بزودی آماده خواهد شد.

طبیعی است که بازیگر در فصل دوم دوباره در قالب کاراکتر برونر ظاهر خواهد شد و باید دید با چه نوع ماجراها و ماجراجویی هایی روبرو می شود.مونیکا باربارا در نقش اما دختر لوک هم در جمع بازیگران فصل دوم حضور دارد و نقش مهمی در داستان ایفا خواهد کرد.

نتفلیکسی ها گفته اند تقریبا تمام بازیگران و کاراکترهای نسخه اصلی، در فصل دوم حضور و بازی دارند و به یاری آرنولد می آیند.آرنولد در کنار نیک سانتوس خالق این مجموعه که از برنامه سازان موفق تلویزیونی است، از تهیه کنندگان فصل دوم هم هستند.

بازیگر می گوید:« اگر چه «فوبار» یک کار اکشن است، اما مضمون خانواده نقش بسیار مهمی در آن بازی می‌کند و رابطه پدر و فرزندی من با باربارا از جمله مسائل مهم داستان آن بوده است. فکر کنم همین نکته باعث توجه بیشتر مخاطبان به آن شده است.»بحث تولید «فوبار ۲» در شرایطی است که شبکه نتفلیکس تازه از پخش مستند سه قسمتی «آرنولد» فارغ شده است. این مستند که درباره این ورزشکار و قهرمان زیبایی اندام و ستاره ژانر اکشن است، با بازخورد بسیار خوب تماشاگران همراه بوده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها