به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۱۱۳۷۳
از پدرم تشکر می‌کنم که باعث شد استقلالی شویم

نکونام: آخر فصل همه خوشحالیم و جشن می‌گیریم

نکونام: آخر فصل همه خوشحالیم و جشن می‌گیریم
گروه ورزشی: جواد نکونام در حاشیه مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: خیلی ممنون از اینکه اینجا حضور دارید. از حجت کریمی تشکر ویژه می‌کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از امیری هم تشکر می‌کنم که چندین سال است او را می‌شناسم و کنار هم بودیم. ممنون هواداران استقلال هستم که مثل خود من هوادار بودند، هستند و تا روز آخر خواهند بود.
او ادامه داد: در این مدت خیلی به من لطف داشتند. اخبار را پیگیری می‌کردم و ای کاش می‌شد حضوری از تک تک همه آنها تشکر کنم، اما از همینجا دست آنها را می‌فشارم و به آنها قول می‌دهم که ان‌شاءالله تا جایی که می‌توانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم و باعث افتخارم است که در این تیم هستم.
1889853
سرمربی جدید استقلال در ادامه تصریح کرد: از همه پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال اجازه می‌گیرم، از جمله پرویز مظلومی عزیز که او را یکی از اسطوره‌های بزرگ اخلاقی و فنی باشگاه استقلال می‌دانیم. از پدرم تشکر می‌کنم که ما را استقلالی کرد، ما استقلالی هستیم و به وجود ایشان افتخار می‌کنم. خوشحالم در باشگاه بزرگ استقلال هستم و امیدوارم کنار هم بتوانیم با هواداران روزهای خوبی رقم بزنیم.

1889854
نکونام در ادامه گفت: امیدوارم بهترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشد. این قول را می‌دهم ان‌شاءالله در پایان سال، فصل خیلی خوب و خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران داشته باشم. تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم، این است که از هواداران تشکر کنم و به آنها بگویم که امیدوارم در آخر فصل بتوانیم خوشحال باشیم،‌ کنار هم جشن بگیریم و شادی کنیم که آرزوی همه ما برای استقلال است.
وی با بیان اینکه نمی‌تواند پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد، عنوان کرد: شرایط طوری نیست که به صورت کنفرانس صحبت کنیم و حتما در یک برنامه در خدمت همه دوستان هستم و پاسخگو خواهم بود. امیدوارم این چند روز سخت که هواداران، مدیریت باشگاه و خود من و حتی فرزندم که الان در استقلال است و او هم درگیر شده را در آینده با خوبی و خوشی به پایان برسانیم.
1889855

۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۳:۳۱
برای سوم شدن باید هم جشن بگیرید. به هر حال تیم شما مدافع عنوان سومی لیگ است. (432757)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها