به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۱۱۵۵۳

یک‌تیم مدعی‌ اولین حریف مجیدی در فصل جدید

یک‌تیم مدعی‌ اولین حریف مجیدی در فصل جدید
گروه ورزشی:یم فوتبال اتحاد کلباء فصل جدید رقابت‌های لیگ امارات را با دیدار برابر شارجه آغاز می‌کند.به گزارش ورزش سه،مراسم قرعه کشی فصل جدید ادنوک لیگ امارات روز گذشته برگزار گردید و برنامه این رقابت‌ها نیز به صورت رسمی اعلام شد تا تیم‌ها حریفان خود را تا انتهای فصل بشناسند.
 
فرهاد مجیدی که فصل گذشته توانست بهترین رتبه کلباء در تاریخ لیگ امارات را کسب کند، به دنبال کسب جایگاه بهتری در فصل آتی این مسابقات است و آنها نیز از برنامه خود تا پایان فصل آگاه شده‌اند.اتحاد کلباء فصل قبل در هفته نخست با تیم تازه صعود کرده البطائح روبرو شد ولی امسال شارجه که یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است، در نخستین گام به مصاف شاگردان مجیدی می‌رود. البطائح باز هم یکی از حریفان ابتدایی تیم مجیدی است و آنها در هفته دوم میزبان کلباء خواهند بود.

می‌توان گفت که در ادامه نیز کلباء دارای برنامه سینوسی است و رقبای دشواری در هفته‌های متوالی پیش روی این تیم نخواهند بود. از تیم‌های مهم امارات که مجیدی باید با آنها روبرو شود باید گفت که الجزیره در هفته سوم، الوحده در هفته ششم، شباب الاهلی در هفته هفتم، العین در هفته دهم و الوصل در هفته یازدهم با اتحاد کلباء روبرو خواهند شد.

دو هفته پایانی، روی کاغذ قرعه مناسبی برای ببرها به حساب می‌آید. جایی که اتحاد کلباء باید با تیم‌های خورفکان و بنی یاس روبرو شود که جزو تیم‌های پایین جدول در فصل گذشته لیگ امارات بودند. تیم‌های تازه صعود کرده حتا و الامارات نیز در هفته‌های پنجم و نهم با شاگردان مجیدی روبرو می‌شوند.
 
برچسب ها: فرهاد مجیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها