به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۱:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۱۳۶۵۳
غم دنیا در صورت آقا یحیی!

مدیر پرسپولیس و عجیب‌ترین صحنه فوتبال ایران

مدیر پرسپولیس و عجیب‌ترین صحنه فوتبال ایران
گروه ورزشی: در شرایطی که خبرنگاران در تدارک مصاحبه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و پاسخ او به ابهامات پیرامون باشگاه هستند، درویش که در محلی خارج باشگاه در جمع نفرات هیئت مدیره حاضر شده بود، برای عدم مواجهه راه عجیبی را انتخاب کرد.
خبرنگاران که مقابل در محل جلسه ایستاده بودند، ناگاه متوجه شدند خودروی حامل درویش به داخل پارکینگ رفته و ناگهان بدون اینکه مدیرعامل پرسپولیس در آن حضور داشته باشد، مجددا از پارکینگ خارج و دور شد.
در این لحظه و در شرایطی که موبایل‌ها به سمت این خودرو خارج شده بود، یکی دو نفر متوجه شدند درویش در صندلی پشت خودرو به صورت درازکش خود را از دیدها پنهان کرده و کتی روی خود انداخته که کسی متوجه حضورش نشود.

1893757
این عجیبترین روش فرار از دست خبرنگاران در فوتبال ایران محسوب می‌شود، آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس امروز در ماجراهای مربوط به بیرانوند، روز عجیبی را پشت سر می‌گذارد.
درویش که درگیری رتق و فتق امور مالی باشگاه پرسپولیس است، عضویتی در هیئت مدیره ندارد و به عنوان میهمان و مدیرعامل در جلسه حضور پیدا کرده بود تا در جریان تصمیمات باشگاه قرار بگیرد.
بعد از استتار عجیب و غریب رضا درویش و فرار از دست خبرنگاران به بدترین شکل ممکن، یحیی گل‌محمدی طعمه میکروفن‌های پرتعدادی شد که به هر قیمتی می‌خواستند مصاحبه یحیی گل‌محمدی را از گرمای سوزان تهران بگیرند و دست خالی محل جلسه را ترک نکنند.
اجتماع خبرنگاران حول سانتافه مشکی‌رنگ یحیی گل‌محمدی و درخواستهای متوالی برای پایین کشیدن پنجره و پاسخ به سوالات آن‌ها، مکث کوتاه سرمربی پرسپولیس را به دنبال داشت که به نظر نای صحبت کردن در مورد اتفاقات را نداشت.
در همین لحظه بود که یکی از خبرنگاران به سمت دیگر خودروی یحیی رفت و در حالی که تلاش می‌کرد صورت گل‌محمدی را شکار کند، جملات عجیب یک هوادار را هم در بکگراند این ویدیو ضبط کرد: «انگار داره سکته میکنه!»
اشاره این هوادار به چهره مغموم و ناراحت سرمربی پرسپولیس بود که دستانش را روی چشمش گرفته بود و با صورت رنگ‌پریده، به نظر بغض کرده بود.
البته و خوشبختانه این جمله اغراق‌آمیز هوادار پرسپولیس محلی از اعراب نداشت و یحیی در همین لحظات شیشه را پایین کشید و چند لحظه با خبرنگاران صحبت کرد اما در همین چند فریم نیز مشخص بود که به شدت ناراحت، ناراضی، عصبانی و دلخور است.


سرمربی پرسپولیس که علاقه‌ای به صورت در مورد اتفاقات نداشت، با چهره برافروخته در پاسخ به سوالات متعدد و تاپیک‌های متوالی خبرنگاران تنها به چند جمله اکتفا کرد.
گل‌محمدی با جمله «جلسه خوبی نبود» نارضایتی خود را از وضعیت نشان داد و در ادامه با سوال «آیا استعفا می‌دهید» روبرو شد که از خبرنگاران خواست سکوت کنند تا بتواند حرف بزند.
یحیی در این باره اظهار داشت: «مشکلات زیادی دارد باشگاه، الان اتفاق خاصی نیفتاد، در جلسه امروز هم به نتیجه خوبی نرسیدیم، کلا نمی‌دانم....»
او در پاسخ به این سوال که آیا کارش را در باشگاه ادامه خواهد داد، گفت: «ما سعی می‌کنیم مشکلات را حل کنیم.»
بعد از این جمله یحیی با فشار بر پدال گاز و بالا بردن شیشه اتومبیل، محل جلسه هیئت مدیره را ترک کرد تا سوالات بسیاری برای خبرنگاران و هواداران بدون پاسخ باقی بماند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها