به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۱۴۲۸۶

دردسر تازه برای شقایق دهقان که پر سر و صدا شد

دردسر تازه برای شقایق دهقان که پر سر و صدا شد
گروه فرهنگی:اپیزود چهارم از فصل اول رئالیتی شو ناتو که شقایق دهقان در آن حضور داشت پس از انتشار یک قسمت متوقف و این سریال با بازیگران جدید در سینمای خانگی پخش شد.
 
به گزارش دیده  بان ایران،ناتو؛ مجموعه سریال رئالیتی‌شو است که به کارگردانی مهدی صفی‌یار از اردیبهشت 1402 در پلتفرم فیلم‌نت به نمایش درآمده است. این سریال طرح بازی مهیجی است که همه‌ی بازیکنان را به چالش می‌کشد تا از بین خودشان ناتو را پیدا کنند. ناتو باید با دروغ و فریب‌ دادن هم تیمی‌هایش، ذهن آن‌ها را از خودش دور کند. و مجموع این بازی با طرح سوالات عجیب و بعضا مضحکی ادامه پیدا می‌کند که اطلاعات عمومی بازی‌کن را محاسبه می‌کند و به چالش می‌کشد. 

هر اپیزود این نمایش با حضور پنج بازیگر به نمایش در می آمد که تا کنون  3 اپیزود 3 قسمتی از فصل اول این رئالیتی شو پخش شده بود. تاکنون ۹ قسمت از فصل اول ناتو  به نمایش در آمده بود و  اپیزود چهارم یا قسمت دهم‌  با حضور 5 بازیگر که یکی از آنها شقایق دهقان بود هفته گذشته در پلتفرم فیلم نت پخش شد، اما به ناگاه قسمت یازدهم که تازه منتشر شده باحضور بازیگران جدید بود. آنطور که مشخص است پخش دو قسمت بعدی اپیزود چهارم که شقایق دهقان در آن حضور داشته  متوقف و سری جدید با حضور 5 بازیگر جدید شروع شده است.
 
بازگشت شقایق دهقان به «ناتو»
تهیه‌کننده و کارگردان رئالیتی شوی «ناتو» تاکید کرد که «خبر حذف شقایق دهقان از این برنامه صحت ندارد و در قسمت‌های بعدی حتما پخش خواهد شد».به گزارش ایسنا، مهدی صفی‌یاری درباره پخش نشدن قسمت‌هایی از برنامه «ناتو» با حضور شقایق دهقان که باعث ایجاد حواشی در فضای مجازی شده است، گفت: پخش نشدن دو قسمت ضبط شده از برنامه به دلایل مسائل فنی بوده که برطرف شده و بعد از این فصل پخش خواهد شد و حذف حضور خانم دهقان از برنامه ما صحت ندارد.
 
به گفته کارگردان «ناتو» کامران تفتی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی و مجید آقا کریمی پنج شرکت‌کننده‌ای هستند که در قسمت‌های دهم تا دوازدهم برنامه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.به گزارش ایسنا، خبر حذف شقایق دهقان از برنامه «ناتو» در نمایش خانگی در هفته گذشته و در فضای مجازی حاشیه‌های بسیار زیادی را برای این برنامه و شبکه نمایش خانگی به دنبال داشت. 

 
برچسب ها: شقایق دهقان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها