به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۲۰۱۸۹

راهنمای خرید و قیمت پودر لباسشویی و پودر دستی

گروه کسب و کار: پودر لباسشویی در دو نوع پودر لباسشویی ماشینی و پودر لباسشویی دستی تولید می‌شود و یکی از مهم‌ترین محصولات شوینده بازار به شمار می‌رود. ستیا صنعت از جمله مراکزی میباشد که در زمینه فروش و صادرات انواع مواد شوینده فعالیت مینماید. جهت آگاهی از راهنمای خرید این محصول تا پایان این متن ما را همراهی کنید.
راهنمای خرید و قیمت پودر لباسشویی و پودر دستی
قیمت پودر لباسشویی و پودر دستی
یکی از مهمترین مسائلی که افراد موجود در بازار همواره به آن اهمیت می‌دهند قیمت یک محصول می‌باشد. به عبارتی قیمت یک محصول تا حد زیادی تعیین کننده حد خرید آن از طرف مردم می‌باشد. نمی‌توان منکر این شد که قیمت پودر لباسشویی از جمله پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی و پودر لباسشویی ۵۰۰ گرمی نسبت به گذشته افزایش یافته است. اما می‌توان گفت این کالا نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار از قیمت منصفانه ای برخوردار است و به گونه‌ای نیست که تنها قشر خاصی توانایی خرید آن را داشته باشند. جهت آگاهی از قیمت پودر لباسشویی از جمله پودر لباسشویی ماشینی و پودر لباسشویی دستی روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید جهت آگاهی از قیمت با کارشناسان مراکز فروش این محصول تماس حاصل فرمایید. علاوه بر تماس با آنها امکان مراجعه حضوری نیز وجود دارد.

تفاوت پودر لباسشویی ماشینی و دستی
یکی از اشتباهاتی که معمولاً مشاهده می‌شود توسط مردم صورت می‌گیرد استفاده از پودر لباسشویی ماشینی و دستی به جای یکدیگر می‌باشد. توجه داشته باشید هر یک از این محصولات به دلایل خاص خود با ترکیبات متفاوتی تولید می‌شوند و هرگز نباید از آنها به جای یکدیگر استفاده نمود. به طور مثال بسیاری از افراد با توجه به پایین‌تر بودن پودر لباسشویی دستی از این محصول جهت شست و شوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی استفاده می‌کنند. این در حالی است که پودر لباسشویی دستی کف فراوانی تولید می‌کند و این کف فراوان به خصوص هنگام خارج شدن آب از دستگاه می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به ماشین لباسشویی وارد کند. برعکس این قضیه نیز به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و نمی‌توان از پودر لباسشویی ماشینی برای شستشوی لباس با دست استفاده کرد. استفاده از پودر لباسشویی ماشینی با دست‌ها می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در آنها شود و حتی امکان دارد چشم‌‌ها را نیز دچار حساسیت کند.

نحوه کارکرد پودر لباسشویی
شاید برای برخی از افراد سوال شود که پودر لباسشویی چگونه می‌تواند باعث تمیز شدن لباس‌‌ها باشد؟ در پاسخ باید گفت پودر لباسشویی از برخی مواد از جمله سورفکتانت‌ها، سفید کننده و آنزیم‌‌ها تشکیل می‌شود. سورفکتانت‌ها بیشترین اثر را در شست و شو و تمیزی لباس‌‌ها دارند. برخلاف تصور بسیاری از افراد منظور از سفید کننده در اینجا وایتکس نیست. وایتکس‌‌ها معمولا باعث تغییر رنگ لباس نیز می‌شوند که این اتفاق نباید در رابطه با پودر‌های لباسشویی صادق باشد. آنزیم‌ها نیز از سال ۱۹۱۳ به بعد برای استفاده در پودر‌های لباسشویی مورد توجه قرار گرفتند و تاثیر بسزایی در پاکیزگی لباس‌‌ها دارند.

سایز پودر لباسشویی

جهت خرید عمده پودر لباسشویی یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید سایز این کالا می‌باشد. پودر لباسشویی در سایز‌های مختلفی از جمله پودر لباسشویی ماشینی ۱۰ کیلویی و پودر دستی ۵۰۰ گرمی به همراه پودر لباسشویی ماشینی ۵۰۰ گرمی در بازار تولید می‌شود. شما باید با توجه به نیاز مشتریان خود نسبت به انتخاب هر یک از این سایز‌ها جهت خرید عمده پودر لباسشویی اقدام نمایید. مردم معمولاً با توجه به اندازه نیاز خود و همچنین بودجه‌ ای که دارند نسبت به خرید پودر لباسشویی اقدام می‌کنند. البته شایان ذکر است که خرید پودر لباسشویی در سایز‌های بزرگتر می‌تواند هم باعث صرفه‌جویی در زمان و هم صرفه‌جویی در هزینه‌ها گردد.

مراکز فروش مواد شوینده
مراکز فروش زیادی هستند که در زمینه فروش عمده انواع محصولات شوینده فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید جهت آگاهی از قیمت مواد شوینده با این مراکز تماس حاصل فرمایید. پودر لباسشویی دستی و پودر لباسشویی ماشینی یکی از این محصولات شوینده مهم در بازار می‌باشد که شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت این محصول با این مراکز به روش‌های مختلفی ارتباط برقرار کنید. در واقع بسیاری از این مراکز برای راحتی بیشتر مشتریان عزیز روش‌های خرید از راه دور را نیز به کار می‌برند تا سرعت عمل در فروش محصولات شوینده بالاتر رود و بدین ترتیب مشتری محصول مورد نظر خود را هرچه سریع ‌تر دریافت نماید. شما می‌توانید جهت خرید مواد شوینده از جمله پودر لباسشویی دستی به صورت عمده به وب سایت این مراکز مراجعه نمایید.

فروش عمده پودر دستی
بیشتر در رابطه با تفاوت پودر لباسشویی دستی و پودر لباسشویی ماشینی توضیحاتی را ارائه دادیم. بنابراین شما می‌توانید در رابطه با خرید عمده پودر لباسشویی به صورت دستی و یا به صورت ماشینی تصمیم بگیرید. همانطور که گفته شد می‌توانید جهت آگاهی از قیمت عمده پودر دستی به وب سایت مراکز فروش محصولات شوینده مراجعه نمایید و بدین ترتیب از قیمت این محصول به راحتی آگاه شوید. فروش عمده پودر دستی توسط این مراکز صورت می‌گیرد. بنابراین بسیار مهم است که هنگام خرید محصول مورد نظر خود از جمله خرید پودر لباسشویی، به سراغ مرکز فروش معتبر این محصولات بروید.

خرید عمده پودر لباسشویی
خریداران گرامی جهت خرید عمده پودر لباسشویی باید نهایت دقت را داشته باشند و خرید خود را از مراکز معتبر و قانونی انجام دهند. جهت خرید عمده پودر لباسشویی از جمله پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی و پودر ماشینی ۵۰۰ گرمی باید تمام دقت خود را به خرج دهید که این محصول را به صورت اصل آن دریافت نمایید. متاسفانه امروزه کالاهای تقلبی در بازار به شدت افزایش یافته که از نام برندهای معتبر استفاده می‌کنند و در نهایت ممکن است مردم به صورت کاملاً ناآگاهانه نسبت به خرید آنها اقدام نمایند. به طور کلی هنگام خرید عمده پودر لباسشویی از جمله پودر لباسشویی دستی و پودر لباسشویی ماشینی به برخی نکات توجه داشته باشید که در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

نکات خرید عمده پودر لباسشویی

•    از آنجایی که لباس‌های ما بسیار برای ما با اهمیت هستند باید هنگام خرید پودر لباسشویی نسبت به اصل بودن کالا و به عبارتی کیفیت بالای پودر لباسشویی اطمینان حاصل فرمایید.
•    یکی از راه‌های اطمینان در رابطه با کیفیت پودر لباسشویی، خرید این محصول از برندهای معتبر موجود در بازار می‌باشند. برند‌هایی که در طی سالیان دراز کیفیت محصولات خود را ثابت نموده‌اند. خوشبختانه در بازار ایران شرکت‌های زیادی وجود دارند که نسبت به تولید پودر لباسشویی با کیفیت اقدام نموده‌اند.
•    یکی از راه‌‌هایی که می‌توانید از اصل بودن کالا مورد نظر اطمینان پیدا کنید، خرید آن کالا از مراکز معتبر پخش و فروش می‌باشد. خوشبختانه مراکز معتبر پخش و فروش زیادی در سرتاسر ایران و به خصوص تهران مشغول فعالیت در زمینه فروش محصولات شوینده و به خصوص پودر لباسشویی می‌باشند.
•    هنگام خرید عمده پودر لباسشویی به قیمت آن توجه داشته باشید. البته شما می‌توانید با خرید از مراکز معتبر نسبت به منصفانه بودن قیمت پودر لباسشویی از جمله پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی و پودر دستی ۵۰۰ گرمی اطمینان پیدا کنید.
اهمیت شستشوی لباس‌‌ها و استفاده از پودر لباسشویی
لباس‌های ما بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند که تا حد زیادی حتی نشان دهنده افکار یک انسان نیز می‌توانند باشند. لباس‌ها به دلایل زیادی از جمله قرار گرفتن در معرض گرد و غبار و یا تعریق بدن نیاز به شست و شو دارند. به همین دلیل می‌توان گفت ما برای شستشوی آنها نیاز به محصولات شوینده ای داریم که بتواند بدون آسیب رساندن باعث تمیزی لباس‌ها شود. پودر لباسشویی از اولین محصولاتی می‌باشد که انسان برای شستشوی لباس آن را اختراع نمود و تا امروزه نیز از محبوبیت زیادی برای شستشوی لباس‌‌ها برخوردار می‌باشد. پودر لباسشویی چه پودر لباسشویی دستی و چه پودر لباسشویی ماشینی با توجه به ترکیباتی که دارد یکی از اقتصادی ترین و بهترین روش‌‌ها برای شستشوی لباس‌ها به شمار می‌روند. اگر شما نیز به دنبال خرید عمده پودر لباسشویی می‌باشید می‌توانید به وب سایت مراکز مختلف از جمله مرکز معتبر ستیا صنعت مراجعه نمایید و نسبت به ثبت خرید خود اقدام کنید.

خلاصه
پودر لباسشویی از مهم ترین اختراعات بشر برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد. این محصول با توجه به کاربردی که دارد در دو نوع پودر لباسشویی دستی و پودر لباسشویی ماشینی تولید می‌گردد. در این مقاله در رابطه با تفاوت‌‌های این دو نوع پودر لباسشویی مطالبی را ذکر کردیم و خاطرنشان شدیم که نباید هرگز از این دو محصول به جای یکدیگر استفاده کرد. همچنین دلایل این کار را و خطرات احتمالی آن را نیز توضیح دادیم. پودر لباسشویی در داخل ایران در سایز‌های گوناگون از جمله پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی و پودر لباسشویی دستی ۵۰۰ گرمی تولید می‌شود. با افتخار می‌توان گفت شرکت‌های زیادی در سرتاسر ایران هستند که این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید می‌نمایند. شما نیز اگر به دنبال خرید عمده این محصول برای فروش آن به دیگران می‌باشید و یا حتی به دنبال صادرات این محصول به دیگر کشورها از جمله کشورهای همسایه و روسیه هستید؛ می‌توانید جهت خرید این محصول از مراکز گوناگون پخش و فروش مواد شوینده اقدام نمایید. یکی از این مراکز مجموعه ستیا صنعت می‌باشد که سال‌‌هاست در زمینه پخش و فروش محصولات شوینده از جمله فروش عمده پودر لباسشویی فعالیت می‌کند.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها