به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۲۱۰۱۱

مدافع رئال ثابت کرد می‌تواند هالند را مهار کند

مدافع رئال ثابت کرد می‌تواند هالند را مهار کند
گروه ورزشی:آنتونیو رودیگر، مدافع تیم رئال مادرید، در مصاحبه‌ای درباره مسائل مختلف مانند مهار ارلینگ هالند، نژادپرستی و زندگی در اسپانیا صحبت کرد.به گزارش "وزرش سه"، این مدافع آلمانی به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده است و در آن از آرزوی خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید گفت.

این بازیکن آلمانی به سوالات متخلفی درباره اولین فصل حضورش در رئال مادرید و همچنین روش بخصوصش برای مهار هالند صحبت کرد.درباره روش خاصت برای مهار کردن هالند در لیگ قهرمانان اروپا توضیح بده.
من کاملا آرام بودم. من می‌دانم اگر به لحاظ جسمی و روحی صددرصد آماده باشم چقدر می‌توانم خوب پیش بروم. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که من عاشقش هستم. روزهای قبل رسانه‌ها شک داشتند که آیا من می‌توانم هالند را مهار کنم. تردیدهای زیادی درباره من وجود داشت و من این را دوست دارم. وقتی به من شک کنند من بیشتر می‌درخشم.

آیا در اسپانیا نژادپرستی وجود دارد؟
اگر از من بپرسید که آیا من در اسپانیا نژادپرستی دیده‌ام جواب من منفی است. یک سو تفاهم در بازی با کادیز وجود داشت که گفته می‌شد آن‌ها با من نژادپرست بوده‌اند اما من چیز بدی نشنیدم. اما اگر از من بپرسید که وینسیوس جونیور با آن مواجه می‌شود یا نه پاسخ من واضح است. بله او خیلی مورد نژادپرستی قرار می‌گیرد. وقتی کسی چنین توهینی به او می‌کند مثل آن است که به من توهین کرده باشد. حتی اگر مستقیما به من نگفته باشد. البته این مشکل فقط در اسپانیا نیست و در همه جای دنیا وجود دارد.

آیا مردم اسپانیا نژادپرستند؟
نژادپرستی به دلیل فقدان آموزش است. من همیشه این را گفته‌ام و همیشه این را تکرار می‌کنم. درست نیست که بگوییم این‌ها اسپانیایی‌ها هستند، بلکه چند احمق هستند. اسپانیایی‌های زیادی هستند که نژادپرستی را تحمل نمی‌کنند. ذکر این نکته مهم است که در این کشور نژادپرستان در اقلیت هستند. اما باید اصلاح شوند.
چگونه به این مشکل پایان دهیم؟ تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که فرزندان خود را در مدرسه آموزش دهید. این بسیار مهم است که همه بدانند که همه ما برابر هستیم.

انگیزه اصلی تو برای جنگیدن چیست؟
مهمترین انگیزه من از خانواده‌ام می آید. آنها در من چیزی را می‌بینند که هیچ‌کس نمی‌بیند. آنها بهتر از هرکسی می‌دانند که من حال خوبی ندارم و به من کمک می‌کنند. برای من خانواده یک انگیزه و یک احساس است، چیزی که مرا به جلو سوق می‌دهد. اگر برای رئال مادرید بازی می‌کنید و انگیزه آن را ندارید، این مشکل شماست.

چگونه قبل از هر بازی برای آن آماده می‌شوی؟
من مسلمان هستم. من به خدا ایمان دارم و به همین دلیل دوست دارم قبل از بازی‌ها دعا کنم. من دعا می‌کنم که همه بازیکنان، بازیکنان تیم من و رقیبانم آسیب نبینند و همچنین برای همه مردم حاضر در ورزشگاه دعا می‌کنم. من خیلی به کار خاصی قبل از بازی نیاز ندارم، فقط دعا می‌کنم.

زندگی در مادرید چگونه است؟
من بسیار خوشحالم. من عاشق تنوع زیاد غذایی هستم. من عاشق غذاهای اسپانیایی هستم، اگرچه در بسیاری از غذاهای آن‌ها گوشت خوک وجود دارد و به دلیل مذهبم نمی‌توانم آن را بخورم. اما من واقعا مشتاقانه منتظر امتحان پائیا هستم. مهمتر از همه، چیزی که من بیشتر از همه دوست دارم این است که در این کشور مردمی با قومیت‌های مختلف در صلح زندگی می‌کنند. مردم اهل آمریکای جنوبی، آفریقایی-آمریکایی‌ها، اسپانیایی‌ها همگی در صلح زندگی می‌کنند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها