به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۲۲۲۷۷

امیدوارم فینال ایران-ژاپن را در ارومیه ببینیم

امیدوارم فینال ایران-ژاپن را در ارومیه ببینیم
گروه ورزشی:فوق ستاره تیم ملی والیبال ژاپن ابراز امیدواری کرد که آنها و ایران برگزار کننده دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا باشندبه گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ژاپن بعد از اردوی چند روزه که در ترکیه برگزار کرد، نهایتاً بامداد امروز از طریق فرودگاه این کشور به ارومیه رسید. در واقع ژاپن تنها تیم این مسابقات محسوب می‌شود که به شکل مستقیم راهی ارومیه شده چرا که دیگر تیم‌ها ابتدا به تهران می‌آیند و بعد به محل برگزاری مسابقات عزیمت می‌کنند.

بدون شک ژاپن در کنار ایران مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی آسیا محسوب می‌شود. این تیم با اتکا به ستاره‌های بزرگی که در ترکیب خود دارد مثل یوکی ایشیکاوا، یوجی نیشیدا و ران تاکاهاشی به دنبال بالا بردن جام در ارومیه هست اما آنها یک رقیب بزرگ در این راه دارند و ایران اصلاً دوست ندارد که در خانه و مقابل هواداران خودی این قهرمانی را از دست بدهد.

یوکی ایشیکاوا، فوق ستاره والیبال ژاپن بعد از رسیدن این تیم به ارومیه گفت: "فکر می‌کنم ایران و چین مهم‌ترین رقبای ما در مسابقات خواهند بود. امیدوارم که در فینال مقابل ایران بازی کنیم چرا که آنها واقعاً تیم خوبی هستند. من بعضی از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران مثل میلاد عبادی‌پور را خیلی خوب می‌شناسم و امیدوارم که در نهایت با آنها بازی کنیم."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها