به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۲۳۷۲۳

ستاره بلاتکلیف بارسلونا رفتنی شد

ستاره بلاتکلیف بارسلونا رفتنی شد
گروه ورزشی:مارکوس آلونسو احتمالا در روزهای باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات، بارسا را به مقصد استون ویلا ترک خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، مارکوس آلونسو در انتظار ثبت قراردادش در لالیگاست. او مثل اینیگو مارتینز و اینیاکی پنیا همچنان نامش در فهرست بارسا نیست و در انتظار خروجی‌های بیشتر باشگاه است تا بتواند وارد فهرست شود اما شاید این اتفاق رخ ندهد. 

در حال حاضر همه چیز حکایت از این دارد که او احتمالا در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات، بارسلونا را ترک خواهد کرد. بازی جوانمردانه مالی و اصرار بارسا به تقویت تیم در سمت راست باعث شده تا آلونسو همچنان بلاتکلیف باشد.

آلونسو در پایان ژانویه با بارسا تا سال 2024 تمدید کرد اما قرارداد جدید او هنوز در لالیگا ثبت نشده است و به همین دلیل مرد مادریدی نتوانسته در دو بازی اول لیگ مقابل ختافه و کادیز به میدان برود.ژاوی هرناندز از اولین فصل مارکوس آلونسو در بارسا راضی بود، اما آلونسو که روزهای خوبی در چلسی داشت، از وضعیت فعلی خود در بارسا راضی نیست و پیشنهاد خوبی هم از استون ویلا دریافت کرده است.

ویلا با اونای امری روی نیمکت و مونچی به عنوان مدیر ورزشی، مارکوس آکونیا آرژانتینی را برای تقویت دفاع چپ در اولویت قرار داده اما سویا در مذاکرات کار را دشوار کرده و به همین دلیل ویلا حالا به مارکوس آلونسو علاقه‌مند شده است. او سال‌ها در لیگ برتر بازی کرده و مشکلی برای وفق دادن خود با شرایط جدید ندارد. او یک سال پس از پیوستنش به بارسا انتظار نداشت با شرایط فعلی روبه‌رو شود و جدایی‌اش کاملا محتمل است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها