به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۲۵۷۷۲

آمنه‌السادات: ۱۵ ماه زندان برای سپیده قلیان!

آمنه‌السادات: ۱۵ ماه زندان برای سپیده قلیان!
گروه سیاسی: آمنه‌السادت ذبیح‌پور خبرنگار صدا و سیما خبر داد که دادگاه رای خود را در پرونده شکایت او از سپیده قلیان فعال مدنی زندانی اعلام کرده و بر اساس این حکم، قلیان به ۱۵ ماه حبس محکوم شده است.
خبرنگار خبرگزاری صداوسیما نوشت: بالاخره پس از چهار سال رای دادگاه علیه سپیده قلیان به دلیل اتهامی که به من وارد کرده بود، صادر شد.
طبق رای دادگاه، ۱۵ ماه حبس برای وی در نظر گرفته شده که البته ممکن است به دادگاه تجدیدنظر برود. پرونده این شکایت مربوط به سال ۹۸ است که به من تهمت زد در زندان بعد از ساعتها شکنجه متنی را جلوی او گذاشتم تا بخواند اما شکایت جدیدی هم بر ضد او تنظیم خواهد شد زیرا سال گذشته هم به دروغ به رسانه‌های بیگانه اعلام کرد که من در زندان با نام خانم عسگری مشغول به شکنجه زندانیان هستم.

واکنش سپیده قلیان
مهدی قلیان برادر سپیده قلیان با انتشار متنی درباره واکنش این زندانی سیاسی به محکومیت وی به ۱۵ ماه حبس در پرونده شکایت آمنه سادات ذبیحی‌پور گفت: امروز رای دادگاه اعلام شد، ۱۵ ماه حبس تعزیری، یعنی علاوه بر دو سال ما باید ۱۵ ماه دیگه دوری سپیده رو تاب بیاریم. همونطور که قاضی عنوان کرده سپیده با اتهام ..... فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا دوباره قراره محاکمه بشه! (از زندان) تماس گرفت، رای را براش خوندم، از اونجایی که عاشق مهدی یراحی‌ه پشت تلفن زندان آهنگ روسریتو رو براش پلی کردم! خیلی ذوق کرد. بهش گفتم ناراحتی برای حکم؟! جواب داد: می‌ارزید فدای سر ملتمون.
 
برچسب ها: سپیده قلیان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها