به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۲۵۹۴۳

آندو با اضافه وزن هم شوق بازی کردن دارد!

آندو با اضافه وزن هم شوق بازی کردن دارد!
گروه ورزشی:آندرانیک تیموریان در روزهای مربیگری همچنان مثل دوران اوج خود پابه توپ می شود.به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید حضور آندو در کادرفنی تیم ملی یکی از جذابیت های کادرفنی امیر قلعه نویی است؛ کاپیتان سابق تیم ملی که سوابق زیادی در فوتبال دارد، به واسطه سن و سالش ارتباط صمیمانه ای با بازیکنان ملی پوش گرفته و یکی از ارکان اصلی ایجاد شور و نشاط در تمرینات محسوب می شود.

آندو با وجود اینکه به واسطه گذشت چند سال از خداحافظی اش از نظر جسمانی آمادگی دوران بازی را ندارد، اما در تمرینات همچون روزهای اوج سعی بر کار با توپ دارد.مربی تیم ملی در تمرین روز گذشته شاگردان قلعه نویی نیز نقش مهمی در صمیمانه تر شدن ارتباط بازیکنان با یکدیگر داشت. او البته نشان داد که همچون دوران بازی شوق پابه توپ شدن دارد و در بخش هایی از تمرین نیز کنار ملی پوشان به تمرین کردن پرداخت.

تیموریان هنوز هم از نظر تکنیکی چیزی از ملی پوشان کم ندارد و اگرچه کمی با اضافه وزن ناشی از دوران پسا فوتبال مواجه شده، اما تلاش می کند تا مثل دورانی که بازوبند ایران را بر دست می بست، توانایی های فنی خود را به رخ بکشد.آندو که اولین تجربه مربیگری خود را در کادرفنی تیم ملی پشت سر می گذارد، انگیزه زیادی برای موفقیت در این عرصه دارد. او با توجه به سن و سال و تجربه اش بی شک در آینده حرف های زیادی در مربیگری برای گفتن خواهد داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها