به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۲۶۳۴۷

کارت قرمز، یار همیشگی فرهاد مجیدی!

کارت قرمز، یار همیشگی فرهاد مجیدی!
گروه ورزشی:روزنامه البیان امارات نوشت که کارت قرمز به دوست دائمی و همیشگی فرهاد مجیدی تبدیل شده است.به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت های ادنوک لیگ امارات برای فرهاد مجیدی با اتفاقات خوبی همراه نبود. انتظار می رفت که اتحاد کلباء بتواند از سد حریف خود یعنی البطائح عبور کند ولی این اتفاق رخ نداد ضمن اینکه سرمربی ببرها در اعتراض به تصمیمات داوری اخراج شد.

روزنامه البیان در شماره امروز خود به بحث اخراج فرهاد مجیدی از کنار زمین پرداخته و با اعلام اینکه سرمربی ایرانی کلباء با دریافت سومین کارت قرمز در امارات هت‌تریک کرده است، از غیبت او در بازی بزرگ برابر الجزیره خبر داده است.البیان نوشته است: فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی اتحاد کلباء، پس از اخراج در بازی های فصل گذشته برابر الوحده و الوصل، به یکی از دوستداران دریافت کارت قرمز در رقابت های ادنوک لیگ امارات تبدیل شده است.

اعتراضات این مربی با شروع فصل جاری متوقف نشد تا او دوباره برای انجام این کار برگردد و برای سومین بار در دوران حضور در لیگ امارات، با دریافت کارت قرمز اخراج شود.پس از اعتراض مجیدی به تصمیم داور در دیدار برابر البطائح در هفته دوم لیگ امارات که با تساوی بدون گل به پایان رسید، او برای اولین بار در این فصل اخراج شد تا یک بار دیگر کار هدایت تیمش را در کنار زمین از دست بدهد.در هفته سوم لیگ امارات، اتحاد کلباء به مصاف الجزیره می رود و انتظار می رود که دیدار سختی در انتظار آنها باشد. در این بازی، سرمربی ایرانی غایب خواهد بود و گابریل پین، دستیار فرهاد مجیدی مسئولیت هدایت ببرها را برعهده خواهد داشت.
 
برچسب ها: فرهاد مجیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها