به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۴۲۷۴۸۷

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری

گروه گردشگری: این موضوع را می‌توان به عنوان یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی در نظر گرفت که مزایای زیادی را در خود جای داده است. به صورت کلی، این پروسه از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده و برای دنبال کردن آن متقاضیان باید یک سری نکات خاص را مد نظرشان قرار دهند. اما به خاطر داشته باشید که روند مهاجرت به قبرس شمالی با استفاده از سرمایه گذاری، خیلی سریع تر و ساده تر می‌شود. همین مسئله هم باعث شده تا تعداد زیادی از کاربران به این روند علاقه زیادی نشان دهند.
مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری
امروز ما قصد داریم تا در مورد مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری با شما صحبت کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

محبوب ترین روش‌های سرمایه گذاری در قبرس شمالی کدام اند؟
بیایید تا کارمان را با بررسی محبوب ترین روش‌های مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری شروع کنیم. سرمایه گذاری روش‌ها و شیوه‌های مختلفی دارد. هر کدام از این روش‌ها، یک سری مزایا و معایب خاص را نیز در خود جای داده اند. شما باید بر اساس شرایط و محدودیت‌های خودتان نسبت به انتخاب بهترین روش اقدام نمایید.

ثبت شرکت، اولین روش برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری
در طی این روش شما یک ویزای برای ثبت شرکت  در قبرس دریافت می‌کنید که برای 2 سال معتبر است. در طی این 2 سال شما باید بیمه و مالیات مورد نیاز را پرداخت کنید. به خاطر داشته باشید که در طی این روش، امکان ثبت درخواست برای دریافت اقامت دائم هم وجود خواهد داشت. برای انجام فعالیت‌های تجاری در کشور قبرس شمالی، شما لزوما باید مجوز‌های مورد نیاز را دریافت کنید. اگر به مهاجرت به قبرس از طریق ثبت شرکت علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله این صفحه را مطالعه بفرمایید تا از تمام جزیات در رابطه با ثبت شرکت در قبرس شمالی مطلع شوید.


 
دومین روش مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری با خرید ملک
 با خرید ملک در قبرس، شما می‌توانید هم سرمایه گذاری پر سودی انجام دهید و هم در طی بازه زمانی کوتاهی ویزای ورود به کشور قبرس را دریافت نمایید. به خاطر داشته باشید که ارزش ملک در کشور قبرس شمالی بنا به دلایل سیاسی و جغرافیایی همواره در حال افزایش است. با انجام این سرمایه گذاری و خرید ملک، شما می‌توانید هم ویزا دریافت کنید و هم پس از یک بازه زمانی ویزای خود را به اقامت دائم تبدیل نمایید.
کار آفرینی و اوراق قرضه، آخرین روش‌های مهاجرت به قبرس شمالی به حساب می‌آیند. به صورت کلی، با ایجاد شغل در این کشور و راه اندازی یک کسب و کار پر سود، شما می‌توانید اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت نمایید. با خرید اوراق قرضه هم امکان ورود به این کشور برایتان فراهم می‌شود. اقامتی که در این روش ارائه شده است، 3 ساله بوده و به شما اجازه می‌دهد تا برای همسر و فرزندانتان هم ویزا بگیرید.



مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی
سرمایه گذاری در قبرس شمالی، مزایای زیادی را برای متقاضیان به همراه خواهد داشت. امکان دریافت اقامت فقط یکی از این مزایای مهم و پر اهمیت به حساب می‌آید. با سرمایه گذاری در قبرس شمالی، رفت و آمد متقاضیان به کشور ترکیه خیلی راحت تر می‌شود. هزینه زندگی و تحصیل در این کشور نسبتا پایین بوده و همین مسئله هم روند مهاجرت را ساده تر می‌کند. از نظر آب و هوایی هم قبرس شمالی در دسته کشور‌های خوش آب و هوا قرار می‌گیرد. ارائه اقامت دائم به صورت ساده و وجود روش‌های سرمایه گذاری مختلف به افراد اجازه می‌دهد تا بر اساس شرایط خودشان تصمیم گیری نمایند. از همین رو، اگر شما هم به دنبال مهاجرت هستید می‌توانید کشور قبرس شمالی را به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد خود در نظر بگیرید.  

آیا امکان دریافت اقامت دائم با مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری وجود دارد؟
مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری مزایای زیادی را در خود جای داده است. برای دنبال کردن این پروسه، در ابتدا شما باید نسبت به دریافت اقامت موقت اقدام نمایید. در صورتی که همه مراحل اداری با موفقیت طی شدند، امکان ثبت درخواست برای دریافت اقامت دائم هم ایجاد می‌شود. کشور قبرس شمالی، به آرامی به یکی از زیبا ترین کشور‌های دریای مدیترانه تبدیل می‌شود. افراد تمایل زیادی را برای سرمایه گذاری در این کشور از خود به نمایش می‌گذارند.
همانطور که گفته شد، ویزای ارائه شده در روش‌های مختلف مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری پس از یک بازه زمانی خاص اعتبار خود را از دست می‌دهند. اکثر روش‌های موجود برای دنبال کردن این پروسه، اعتبار 2 ساله داشته و برخی از این روش‌ها همچون خرید اوراق قرضه، 3 سال اعتبار خواهد داشت. برای انتخاب بهترین روش موجود در جهت دنبال کردن این پروسه، شما می‌توانید خدمات تیم‌های سوم شخص و مطرح ایرانی فعال در زمینه ارائه مشاوره مهاجرتی را به کار گیرید.

کلام آخر
در این مقاله ما سعی کردیم تا شما را به صورت کلی با مهم ترین مزایا و چالش‌های مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری آشنا کنیم. به خاطر داشته باشید که قبرس شمالی، یکی از مهم ترین مقاصد مهاجرین ایرانی به حساب می‌آید. وضعیت اقتصادی نسبتا پایدار، شرایط رفاهی مطلوب به افراد اجازه داده است تا این روش را امتحان کنند.
البته که امکان مهاجرت به کشور‌هایی همچون قبرس شمالی بدون مشاوره با افراد حرفه ای و کارشناسان خبره وجود ندارد. شما برای اینکه بتوانید روند مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری را در بهترین حالت ممکن طی کنید، لزوما باید خدمات بهترین تیم‌های مشاوره ای فعال در این زمینه را به کار گیرید. 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها