به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۲۸۹۸۱
پیشنهاد تمدید رسید

شوالیه آرژانتینی تا 2026 در اتلتیکو

شوالیه آرژانتینی تا 2026 در اتلتیکو
گروه ورزشی: با اعلام ال‌چیرینگیتو، اولین پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه اتلتیکو مادرید به دیه‌گو سیمئونه ارائه شد. باشگاه مادریدی می‌خواهد سیمئونه را برای دو فصل دیگر نیز حفظ کند و قرارداد جدیدی که پیشنهاد شده تا 2026 معتبر خواهد بود. به این ترتیب و اگر مربی آرژانتینی بپذیرد که همچنان روی نیمکت اتلتیکو بماند، به رکورد 15 سال مربیگری در این باشگاه خواهد رسید. 
آخرین بار او دو سال پیش بود که قراردادش را تمدید کرد. یک ماه بعد از قهرمانی اتلتیکو در فصل 21-2020، باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که قرارداد سیمئونه و کادر فنی‌اش تا تابستان سال 2024 تمدید شده است. از این قرارداد تنها یک سال باقی مانده ولی اتلتیکو به شدت از عملکرد ال چولو رضایت دارد.
سیمئونه تقریبا 12 سال پیش هدایت اتلتیکو مادرید را بر عهده گرفت و رکورددار بیشترین فصل متوالی حضور بر روی نیمکت یک تیم لالیگایی است. او تا به حال هشت جام با اتلتیکو مادرید کسب کرده که مهم‌ترینشان دو قهرمانی لالیگا در سال‌های 2014 و 2021 است. 
او دو بار نیز در سال‌های 2014 و 2016 اتلتیکو را به فینال لیگ قهرمانان رسانده ولی برابر رئال ناکام مانده است. سیمئونه پنج سال پیش اتلتیکو را فاتح لیگ اروپا نیز کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها