به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۲۸۹۸۶

کار سخت بایرن: توخل برابر یونایتد غایب است!

کار سخت بایرن: توخل برابر یونایتد غایب است!
گروه ورزشی: بایرن مونیخ چهارشنبه شب یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برابر منچستریونایتد در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار خواهد کرد. 

بایرن در چند هفته اخیر عملکرد خوب و قابل قبولی در بوندسلیگا داشته و با وجود تساوی این هفته برابر بایرلورکوزن توانسته نمایش درخشانی را تحت هدایت توخل ارائه دهد. 

این در حالی است که منچستریونایتد به هیچ وجه در لیگ برتر انگلیس از شرایط خوبی برخوردار نیست و پس از گذشت پنج هفته از شروع رقابت‌های فصل جدید در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. 

با این حال، خبر خوبی که شاید بتواند به یونایتد در بازی برابر بایرن کمک کند این است که این تیم نمی‌تواند از حضور مربی آلمانی‌اش روی نیمکت بهره ببرد و باید در غیاب او به مصاف حریف برود. 

توخل در آخرین دیداری که بایرن مونیخ در فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی انجام داده بود با کارت قرمز داور جریمه و از زمین بازی اخراج شد و به همین دلیل از حضور در بازی چهارشنبه شب برابر یونایتد محروم است. 

هرچند این اتفاق احتمالا تاثیر چندانی روی عملکرد بایرن در این بازی نخواهد داشت اما یونایتد امیدوار است که بتواند از همین فرصت برای تغییر شرایط این دیدار به سود خودش استفاده کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها