به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۳۶۱۰۱

والیبال ایران و یک درد مشترک بزرگ با فوتبال

والیبال ایران و یک درد مشترک بزرگ با فوتبال
گروه ورزشی:ویدیو چک حلقه مفقوده لیگ برتر والیبال ایران است.به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دو هفته از لیگ‌ برتر والیبال ایران می‌گذرد و سالهاست لیگ های معتبر جهان و حتی درجه دو و سه دنیا از فناوری ویدیو چک و حتی چشم عقاب و شاهین در مسابقات خود استفاده می‌کنند همچنان لیگ والیبال ایران از این فناوری در مسابقات باشگاهی محروم است.

عدم وجود ویدیو چک و همچنین داوران خط ضعیف به خصوص در  شهرستان ها باعث شده تا اعتراضات و وقفه‌های زیادی در لیگ امسال شاهد باشیم. مسئولان سازمان لیگ که قبل از لیگ‌ تهدید کرده بودند تیم های بدون ویدیو چک حق حضور در لیگ را ندارند درست چند هفته قبل از شروع مسابقات از تصمیم خود برگشتند تا بازهم لیگ بدون ویدیوچک باشد.

جالب اینکه تیم های پیکان تهران و سایپا بازیهای خود را برای استفاده از این فناوری به سالن فدراسیون بردند تا از ویدیو چک استفاده کنند اما در کمال تعجب سالن فدراسیون نیز مجهز به ویدیو چک نیست تا بازی چهارشنبه تیم های پیکان و سایپا علی رغم داشتن داوری با تجربه همچون ابراهیم فیروزی صحنه اعتراضات دو تیم‌ شود.بدون شک هر چه از لیگ‌ بگذرد تیم ها اعتراضات خود به داوری را بیشتر خواهند کرد و هنوز معلوم نیست چه زمانی تمام تیم های لیگ به ویدیو چک مجهز خواهند شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها