به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۳۸۹۲۷

پیام رونالدو پس از گلزنی: حس خوش پیروزی

پیام رونالدو پس از گلزنی: حس خوش پیروزی
گروه ورزشی:کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، پس از گلزنی و پیروزی تیمش در بازی برابر الوحده پیامی را در اینستاگرامش منتشر کرد.به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان در ورزشگاه خانگی الوحده روبروی این تیم قرار گرفت و با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید. 

کریستیانو رونالدو موفق شد یکی از سه گل تیمش را در این دیدار در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کند تا همچنان روند خارق‌العاده و تحسین برانگیز گلزنی‌اش در چند هفته اخیر را حفظ و به تیمش برای کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی کمک کرده باشد. النصر به لطف ستاره‌هایش حالا هفت بازی متوالی است که در تمامی رقابت‌ها به عنوان تیم پیروز از میدان خارج شده و امیدوار است که بتواند این روند را در دیدارهای پیش رو هم حفظ کند تا اختلاف چهار امتیازی‌اش با الهلال را در صدر جدول رده‌بندی کاهش دهد. 

رونالدو پس از پایان بازی شب گذشته با انتشار چند عکس از بازی برابر الوحده در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ما همچنان این حس پیروزی را حفظ کردیم! بیایید به عملکرد خوب‌مان ادامه دهیم!»این ستاره پرتغالی تا به حال موفق شده در 17 دیداری که در تمامی رقابت‌ها با پیراهن النصر انجام داده، 16 گل به ثمر برساند و 9 پاس گل هم ارسال کند که آماری فوق العاده برای او به حساب می‌آید. رونالدو امیدوار است که بتواند در وقفه دیدارهای ملی پیش رو همین نمایش را در ترکیب تیم ملی پرتغال هم داشته باشد و فاصله‌اش در صدر جدول بهترین گلزنان دیدارهای ملی را با رقبایش افزایش دهد. 
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها